Tim_xsh said:hij komt heus wel voor xbox
gta 3 en vc zouden ook eerst aleen voor ps 2 komen , mja kwam ook voor xbox
wanksta1 said:ik zou het stom vinden als ze hem niet op de xbox uit brengen
ten eerste je verdient ook geld erop als die op xbox komt
ten tweede niet eidereen gaat dan ff een ps2 kopen omdat die gta sa wilt hebben en lopen ze alleen meer geld mis
en ten derde fock it ik wil hem gewoon op de xbox met beter grafixs
Lars. said:Wel pas veel later
Hornymoose said:zal moedertje maar eens lief om een videokaart vragen heb xbox maar lijkt me niet echt handig drm pc en need for speed underground 2 staat al op december daaarom nog ff iets op de pc
stealth2000 said:Bla...
Ik hoop dat ze de volgende gta op de ps3 gaan uitbrengen, lijkt me wel wat
heineken787 said:ik zal eerst weer een extra koelingsysteem op de ps2 moeten maken nu word die elke keer te warm omdat die halve dagen staat te draaien en niet zo rustig ook
iemand misschien een idee waar je zoiets kan kopen??
en nog vanalles
ga jij maar eens DEF JAM fight in NY spelen op de PS2 UBER gruwlijk spel, worstelen en straatvechten etc met jean paul en snoopdogg.. zooo gruwlijk spel is dat!!!area_51_member said:Ik wil misschien een ps2 kopen voor GTA te kunnen spelen 8P, maar zijn er eigenlijk nog wel vette spellen verder op de ps2? Op de xbox heb je bijvoorbeeld Ninja Gaiden wat een meesterlijk bruut spel is wat niet op de ps2 is... Ik twijfel nog steeds wat ik zal aanschaffen, en als gta san andreas op de xbox komt zal dit nog lang gaan duren denk ik.