gta san andreas

Sjoerd said:
Heb je die infrarood shit enzo, je moet gewoon snel zijn... Het laatste stukje moet je gewoon rennen als je niet genoeg tijd hebt.

Ik heb dit nightfision zeg maar. Maar om te blussen doe ik die af, omdat ik anders geen ruk zie of ik wel goed blus. En die gasten irriteren me ook wezeloos, duiken overal op.

Mja na 2 keer de missie gedaan te hebben weet je toch wel waar ze telkens komen. Dan kun je knallen. Met blussen ding gewoon ophouden trouwens.

Woeiz, ik had em gister ook uitgespeeld.. eindmissie is vrij makkelijk wel.. alleen dat blussen is te hinderlijk steeds..
Daarom gewoon ff tot level 12 van de firefighter missie doen, probleem opgelost en kan je gewoon door vuur lopen :)

Ik zit btw nog maar op 58%oid en nu al geen missies meer :L

comp was helemaal dood...dus begin pas net...kom nu al niet verder meer:D...Dat dansen op et strand bij die dj lukt niet en dat met die lowrider :"dansen" lukt ook niet:S Iemand tips???

Sjoerd said:
Als je trouwens veel geld wilt verdienen, zonder cheaten heb ik uitgevonden hoe dat kan.

Ga naar die geheime basis, rij aan de onderkant ergens door het hek heen, steel een tank (staat in die garageboxen). Ga dan als een gek met die tank richting een huis van je, zet hem in de garage en ren naar de save plek.

Dan heb je weer een schone lei en kun je de tank weer rustig pakken. Zet dan de Vigilante missies aan en knallen maar. Je krijgt namelijk nooit meer dan 3 sterren als je gewoon rondrijdt. Je kan politiewagens en helikopters kapot knallen, maakt allemaal niks uit, hij blijft op drie sterren. Naja op deze manier kan je makkelijk 50 van die missies halen. Uiteindelijk krijg je voor elke missie een paar ton geloof ik. Nou dan gaat het snel :D

Ehm.. Doe je goed :P. Ik krijg wel altijd 5 sterren als ik een tankje spawn en smurfen ga afknallen :o.

Ultee said:
comp was helemaal dood...dus begin pas net...kom nu al niet verder meer:D...Dat dansen op et strand bij die dj lukt niet en dat met die lowrider :"dansen" lukt ook niet:S Iemand tips???

Het wel laten lukken.... :X

Gewoon op tijd drukken.

Druk dan iets van te voren op die knoppies, dan ben je meestal precies op tijd...

Druk je wel op de goeie knoppen btw? 8P

Stelletje prutzooooooooooors!

gewoon veel oefenen in de dance clubs :+ en de knopjes uit je hoofd leren, en natuurlijk het juiste ritme aanhouden, als je het goed doet licht het rondje op btw, je moet net als het figuurtje door het rondje gaat op het juiste knopje drukken(net ietjse ervoor eig }:O ). piece of cake, heb altijd rond de 7000 punten :+

net ff gta gespeeld, uiteraard niet met de std handling file
Kch39078.jpg

dr139687.jpg

motorwout kan z'n machine niet meer beheersen 8P
IYg39444.jpg

nog zo'n snelheidsduivel.
v7Q39849.jpg

hij gaat weer lekker hoor :p
ScR39961.jpg

motorduivels maken de stad onveilig
QD539604.jpg

vriendin van jantje beton 8P
c7h40072.jpg

een tankstation in de hens om het geheel af te sluiten.

ik heb hier laatst gevraagd hoe je een hoer in moet laten stappen
antwoord was dat je opzij moest kijken en claxoneren
nou je hoord de claxon gewoon als ik opzij kijk maar die hoeren stappen gewoon niet in.
als ik op y druk doen ze ook niets en lopen gewoon door.

iemand een idee hoe het komt?

Back