gta san andreas

zit nu bij die poep missie dat je vliegtuig moet jatten en dan die bootjes moet afschieten... dat vliegtuig in de lucht houden is al moeilijk genoeg... :S

we don't create them, we just import them :) :p we download them from the internet en we install them...

als ik op gtagaming.com op download wil klikken, dan krijg ik steeds 'kan de pagina niet vinden' dus ik kan geen funstuff downloaden :'(
heeft iedereen dit? of wat zou dit kunne zijn?

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

nja, je kent dat toch wel?... je hebt dat ook als je een foute webpagina indrukt :)

veekaa said:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

nja, je kent dat toch wel?... je hebt dat ook als je een foute webpagina indrukt :)

Voordat ik op vakantie ging had ik dat ook, nu nier meer :)

no, it isn't in the savegame the graphics, but in the game itselfs, on the disc @ ps2, this is

but on pc, it's installed on your hard drive, so you can edit this stuff

weet er iemand om die mod-tool (vcmm vice city mod manager) terug uitkomt? dat was een zeer goede bij vice city, je downde de mods van vcmm formaat en zette dat in die map... je vinkte aan welke aut'os je erin wilde hebben en welke deze moesten vervangen... was echt zeeeeeeer goed:) en zeer simpel

ErwinZ said:
Dus veekaa, je moet eerst op vakantie, dan doet ie et 8P

damn, ben net terug van 2 weken dominikaanse... (van deze morgen :p)
en nu doet ie het nog niet...slidon, naar waar ben jij dan geweest op vakantie?, misschien gaat het dan wel werken?...

8P (nofi eh ;) )

lol wtf8p ik kan mn uitgespeelde game nietmeer loaden vanaf mn memory carb, ps2 zegt dat er iets mis mee is..
als ik dan een new game start en dat save, kan ik dat wel gewoon terug loaden, maar mn uitgespeelde game kan ik dus nietmeer loaden maar het staat nogwel op de memory card, vage ps2 shit, hoe kan ik dat oplossen?:+

Ik heb nou sweet terug en moet alle gangs overnemen.. maar dat duurt zo fokking lang omdat ik steeds geen paarse ventjes zie :L

tips iemand?

zit vast op ongeveer 50% bij die missie met die motor op het vliegveld. Moet je zon vliegtuig in:S alles al geprobeerd maar het lukt maar niet. Nu heeft mijn broer um ook en die haalde hem in 1x en bij mij lukte het hem ook niet:S lijkt wel of ik niet harder kan

veekaa said:
damn, ben net terug van 2 weken dominikaanse... (van deze morgen :p)
en nu doet ie het nog niet...slidon, naar waar ben jij dan geweest op vakantie?, misschien gaat het dan wel werken?...

8P (nofi eh ;) )

Terschelling, moet je daar misschien maar ff heen :P

Maareh, heb het net weer ff geprobeert, en kan nog steeds gewoon downloaden. Misschien dat ik er ff 1 online kan zette, Dennis dan kan je gelijk ff probere of hij het nu wel doet.. Dus als je wil kun je gewoon wel ff een auto oid noemen die je graag wil :)

Back