gta san andreas

Beter kap je idd met je trieste opmerkingen en ga je ontopic dude

@ Zundapp : Mss is je Sex Appeal-meter niet hoog genoeg? Heb je wel spieren/toffe kleren oid?Beetje stoer kapsel, brede schouders, toffe outfit, tatoo's en strak kapsel zorgen ervoor dat je Sex Appeal omhoog gaat. Suc6 :D
 
Missies waarin je bijvoorbeeld Brandweer/Politie/Ziekenwagen/Leger bent, en dus missies moet doen waardoor je geld verdient. Jat maar een ambulance, dan zie je het wel.
 
Aerox Jaguar said:
Missies waarin je bijvoorbeeld Brandweer/Politie/Ziekenwagen/Leger bent, en dus missies moet doen waardoor je geld verdient. Jat maar een ambulance, dan zie je het wel.

okay heb ik al gehad. thx
 
Aerox Jaguar said:
Beter kap je idd met je trieste opmerkingen en ga je ontopic dude

@ Zundapp : Mss is je Sex Appeal-meter niet hoog genoeg? Heb je wel spieren/toffe kleren oid?Beetje stoer kapsel, brede schouders, toffe outfit, tatoo's en strak kapsel zorgen ervoor dat je Sex Appeal omhoog gaat. Suc6 :D

nou dit lijkt me toch wel pimp genoeg ofniet?
ik heb zelfs al die missies gedaan dat je die hoeren rond moet rijden dus als het goed is horen ze mij nu te betalen inplaats van ik hun

ik heb wel mijn sex appeal opgehaald met een code en mijn meter van mijn vriendinnen liggen allemaal op zen laagst heeft dit er iets mee te maken?

gtaSA.jpg
 
kom dus gewoon echt niet verder bij dat lowrider dansen aant begin?! ik heb er gewoon geen 1 goed dan...moet dus wel wat fout doen!! Wie kan me helpen:D Moet je naast de pijltjes misschien nog andere toetsen gebruiken?
 
Timing moet ook goed zijn. Als het goed is moet je net voordat het pijltje in het rondje komt op de toets drukken. Weet ik niet meer zeker hoor.

@Zundapp: codes :L
 
owke ben nu verder:D ben net gedropt in de middle of nowere! Moet foto van een cock maken ofzo! Wat is de nou de bedoeling? Dat ik eerst foto maak en em dan koud maak of wat?!
 
dood maken, niet door ze hoofd schieten!
dan foto maken
schiet niet eerst fbi dood want dan vlucht meneer.
gewoon van een afstandje snipen :)
 
Ossje said:
Timing moet ook goed zijn. Als het goed is moet je net voordat het pijltje in het rondje komt op de toets drukken. Weet ik niet meer zeker hoor.

@Zundapp: codes :L

wel eerst uitgespeeld zonder hoor:p
 
ik heb gta san andreas als 1 geheel op me computer. onder de naam GTA (GRAND THEFT AUTO) SAN ANDREAS FULL PC GAME-.exe
hij is 578mb groot. maar nu opent hij hem in een dos venstertje, heb ik een ander programma nodig om dit soort bestanden te openen en te laten installeren??
 
Back
Top