GTA : Vice City

mijn records ^^

gtaVC.JPG

gtaVC2.JPG

zonder cheats ofzo

waar vind ik tools omg models te vervangen ?

eej mijn GTA VC doet gaar...de eerste 5 min loopt ie qwel goed, daarna begint ie te haperen enz...en als je dan ndoorgaat..loopt ie steeds langzamer en uiteindelijk loopt ie vast?8P....hoe kan ik dit voorkomen....?

Bij mij doet het geluid van de auto het niet als ik er in zit en het geluid van de geweren niet. maar wel die van anderen.

die crosser had ik ook, vond t geluid er niet bij passen dus heb m er weer uitgegooid :P

nu heb ik een of andere vage aangepaste std scoot ding :P
ff handling file aangepast voor strakke vering, betere remmen en snellere trekkracht en top 8P je moet toch wat..

index.php

index.php

/edit: zucht, img code werkt hier niet op x|

hey,
Ik heb een klein probje. Voor die missies van de garage heb ik een 'virgo' nodig. Voor pics: zie GTA warehouse.
Daar staat dat hij in washington beach te vinden is, maar na LANG rondgereden te hebben aldaar heb ik nix gevonden. Kan iemand mij soms ff helpen? Waar die ergens zou kunnen staan ofzo

Hehe je moet gewoon wat beter kijken, ik speelde net zo'n 15min vc en ik heb hem minstens 20x langs zien komen. Kijk bij ocean beach of het politiebureau overal zijn ze te vinden.

Ik heb trouwens een supervette ducati 996 gevonden, dat ding ziet er echt supergoed uit! Kijk zelf maar :)

gtaducati.jpg

ducati996-2.jpg

gta_vc_72b.gif

je kan hem hier downloaden: http://www.citrux7.com/Ducati 996.zip

Back