GTA: Vice City

mja, ps2 kan het soms wel ff moeilijk krijge,zo vond ik juist een "smokegrenade" achtig din, en liep door de rook, :o was ff laggen! ging ff heeeeeeel traag! :-)
Maar het stoort mij niet hoor.
mijn record wheelie:769,..m
rolling stoppie: 60 ofzo dacht ik
greetz
 
Teveel om op te noemen:

Vette motoren

Stad is 2x zo groot dan in 3

Ik vind het er zelf erg goed uitzien, vooral als dat neon gaat gloeien 's nachts.

Verder kan je met helicopters en van die zee-vliegtuigen vliegen alhoewel ik ze nog niet ben tegengekomen (ben niet zo ver)

De nieuwe wapens zijn ook lache. Er is een motorzaag, boksbeugels, schroevendraaiers, hamers, messen weet ik veel:)

Je kan nu IN sommige gebouwen.

Je kan gebouwen KOPEN, dat levert weer extra missies op. Als je bijvvorbeeld het taxibedrijf koopt levert dat taxi missies op.


Ben nou moe:p
Gewoon kopen dat spel, een van de vetste, zo niet het vetste spel van de Ps2;)
 
Originally posted by stealth2000
Teveel om op te noemen:

Vette motoren

Stad is 2x zo groot dan in 3

Ik vind het er zelf erg goed uitzien, vooral als dat neon gaat gloeien 's nachts.

Verder kan je met helicopters en van die zee-vliegtuigen vliegen alhoewel ik ze nog niet ben tegengekomen (ben niet zo ver)

De nieuwe wapens zijn ook lache. Er is een motorzaag, boksbeugels, schroevendraaiers, hamers, messen weet ik veel:)

Je kan nu IN sommige gebouwen.

Je kan gebouwen KOPEN, dat levert weer extra missies op. Als je bijvvorbeeld het taxibedrijf koopt levert dat taxi missies op.


Ben nou moe:p
Gewoon kopen dat spel, een van de vetste, zo niet het vetste spel van de Ps2;)
Je moet een huis kopen met op het dak een helipad, daar kan je met heli vliegen!Ben er ook nog niet ,maar heb et ergens gelezen ;-)
greetz
Pirulo@lanzone (lanparty :p )
 
het komt misschien niet uit op PC dus zorg dat je een Playstation hebt. :P het enige goede aan de PC versie is dat ik dan zelf MP3 kan afspele ingame. H4L hé hé. MEt de heavy bassen door de stad.

nieuw wheelie recofd : 1191 meter :W
 
ook weer 3 eilanden in vice?

ik ken nu wel vliegen met een dodo, van het 1ne eiland naar het andere, toen storte ik neer :) zo in een gebouw (wtc?) hehe.

maar ik heb zelf nog geen ps2, vriend van me wel.

ff zorge dattie die ook koope })

kan je ook weer in een politie, brandweer of taxi stappe en dan R3 drukke om extra money te verdienne, dat vond ik altijd wel kick. voor met brandweer, eerst opblaze en dan weer uit spuite 8P
 
Ok ik heb m net gekocht.. ik ga m NU testen :D ff in t boekje gekeken en de motoren zien er sweet uit :) En t is dus zeker dat je met een heli kan vliegen aangezien er in t boekje wordt beschreven hoe je m bestuurd :W
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Maar wat vinden jullie nou ECHT veeeeelllll beter aan het nieuwe deel dan deel 3? Ik heb GTA 3 @ Playstation maar als deze VEEL kicker is ga ik m morgen ff halen :)

dat je met motor kan rijden.. dat is echt vet.. lekker wheelies boeken.. en met heli vliegen is ook wel vet
 
Heb hem zojuist gehaald bij de game-boer :p
het spel roeled idd zwaar. Je heb zelfs mobieltje enzo, je kan autos bewerken met hamers...
Hehe je kan zelfs wheelies doen met chopper 8P
 
Originally posted by Lycorda
maaruh,EGT vliegen,niet zo aars fucked vliegen als in GTA3,want dat was gwoon irritant,mn max is iets van 20 seconde toen storte k neer:|

ik vloog stuk je om het eiland,

je moet steeds naar benede vliege en dan je R1 knuppeltjes langzaam om hoog doen, (net zoals in een echt vliegtuig) dan ken je lang vliege, hield het langer dan minuut vol, toen vloog ik in het wtc gebouw. :P
 
Oké, er KOMT een pc versie blijkbaar, maar dat gaat nog zeker tot eind januari duren :|

Naja, tot die tijd gta3 maar uitspelen en een beetje kloten met Street Legal dan maar :rolleyes:
 
Back
Top