GTA: Vice City

Originally posted by Mr Polini Evo
ik vloog stuk je om het eiland,

je moet steeds naar benede vliege en dan je R1 knuppeltjes langzaam om hoog doen, (net zoals in een echt vliegtuig) dan ken je lang vliege, hield het langer dan minuut vol, toen vloog ik in het wtc gebouw. :P

ah,weet k dat ook weer,THANX:D
 
Originally posted by SBK 2001
maar je kon ook staan op motor, why dat eigenlijk?

Staan? Hoe moet ik dat doen dan??

Dit heb ik nu al gedaan met de motoren:

- Wheelie
- Stoppie
- Rollin' stoppie
- Burnouts

Vooral burnouts is KICK.. is echt realistisch! Je maakt ook echt zoals in t echt een heel spoor van je rubber 8)

Wat ook zwaar kick is dat je bij een wheelie echt dotten gas moet geven anders klap je door.. dus net zoals I.R.L.
 
ik heb hem vanmiddag ook gehaald :W

hij is echt vet

ik heb nu bijna alles op de 2 wielers onder controle :P

wheely
stoppie
rolling stoppie (bijna)
burnout


echt een master spel en zeke rniet zonde van me geld geweest :)
 
Originally posted by Mark@Typhoon
- Burnouts

Vooral burnouts is KICK.. is echt realistisch! Je maakt ook echt zoals in t echt een heel spoor van je rubber 8)

Hoe doe je dan een burnout ?
Want het is mij nog niet gelukt :?
 
Als je stilstaat, je gas en rem knop (x en vierkantje??) TEGELIJK induwen!dan gaat het wel,je kan ook draaien terwijl, kan je mooi cirkeltje maken enzo :p
P.S.Ze hebbe juist me vaders auto total loss gereden hier voor de deur! :o
audi RS4 heeft bocht gemist :p volgens slipsporen gangetje van 170 in dorp :s Gast heeft trouwens nummerplaten van auto gehaald, willen vluchten,maar ging niet, want zijn achteras was gebroken,en is 4x4 :p ook wel spijtig van die RS4 ;-)
greetz
Pirulo
 
Originally posted by Pirulo
Als je stilstaat, je gas en rem knop (x en vierkantje??) TEGELIJK induwen!dan gaat het wel,je kan ook draaien terwijl, kan je mooi cirkeltje maken enzo :p
P.S.Ze hebbe juist me vaders auto total loss gereden hier voor de deur! :o
audi RS4 heeft bocht gemist :p volgens slipsporen gangetje van 170 in dorp :s Gast heeft trouwens nummerplaten van auto gehaald, willen vluchten,maar ging niet, want zijn achteras was gebroken,en is 4x4 :p ook wel spijtig van die RS4 ;-)
greetz
Pirulo


Zie je dat belgen niet kunnen autorijden :P :X
 
Originally posted by D10N
hoe is het geluid,want dat is meestal teleurstellend.

Het geluid valt erg goed mee :)
Zeker dat van de moto's en scooters, echt realistisch.

Dat van de auto's kan nog beter, maar het is toch al erg verbeterd tegenover de vorige versie's.
 
watik jammer vond aan GTA3, was dat je alleen met uzi uit oto kon schieten, waarom niet met andere wapens? En kan je vanaf je moter schieten/slaan/snijden? :)
 
Originally posted by Ozdorp
watik jammer vond aan GTA3, was dat je alleen met uzi uit oto kon schieten, waarom niet met andere wapens? En kan je vanaf je moter schieten/slaan/snijden? :)

jah jah vanaf je motor kan je schieten.. niet alleen naar de zijkanten maar ook naar voren 8)
 
Ik heb ook gespeelt en het is :W Wheelie was langste 912 meter nog wat in een secof 20 op de vespa :) Verder is die nachtclub ook vet, beetje met molotofs gooie, bouncers hoeke :) Maar de vetste wat ik zag is dat als je rent, en dan de sla knop ingedrukt houd, datmannetje ze hand zo naar achter doet in de slahouding. Als je dan tegen een oto aanloopt, hoek je zo het ruit in met je vuist 8) Ook met de knuppel kan je nu otoos slope
 
Ik heb het net gekocht en we zijn het nu aan het spelen. Echt een vet spel. Record staat nu nog maar op 280 meter maar dat zal niet lang meer duren voordat meer wordt:p
En weet iemand al waar je die race motor kan pakken op het eiland? :)
 
Originally posted by Sanderrr!
Ik heb het net gekocht en we zijn het nu aan het spelen. Echt een vet spel. Record staat nu nog maar op 280 meter maar dat zal niet lang meer duren voordat meer wordt:p
En weet iemand al waar je die race motor kan pakken op het eiland? :)

die rijden er ook gewoon rond;)
 
Back
Top