GTA: Vice City

Nah........Kvind het niet erg hor! :) GTA is Da Uber-Vette Shit! }) zal wel weer een flink aantal uurtjes achter de PS2 worden vertoeven als Vice City uit is!:) 8)

me to
wel op ps2 ik heb weer zo`n pc waar geen spellen op draaien (amd 1gig, 512mb intern, 40gig 7200t/p, 64mb geforce 2) maar spellen draaien wil hij echt niet lopen steeds vast.

Ok ViceCity is uit, heb m vandaag gekocht:W.
Nou het spel is echt superbruut. Die motoren alleen al. Stoppies en wheelies zijn allemaal te maken, ook met het scootertje:)

Voor de rest ziet het er gewoon erg goed uit, vooral 's avonds met dat neon8) Lekker Cruisen op je low-rider met Jan Hammer- Crockett's Theme op de radio WHHOAA :D

Ik ben hem daarjuist om 9u bij mijne game-winkel gaan halen, en moet zegge! serieus vet spel! Als je een PS2 hebt, zeker voor deze game gaan!
greetz
Pirulo

Originally posted by stealth2000
Je kan nu idd op motoren rijden
Verder is de stad 2x zo groot als in GTA3
Je kan in helicopters vliegen
Je kan zwemmen
Er zijn 120+ auto's
10 radiozenders
En het schijnt grafisch nog mooier te zijn dan 3

Te veel om op te noemen, gewoon fun:)

Zwemmen ? ah beter, bij GTA3 verzuip ik altijd :D

idd, reed net met me vespa het water in, en kwam spijtig genoeg neit meer boven ;-)
Maar voro de rest is t game zeeeeeeeer goed!een aanrader!
greetz

is idd een vet spel heb het sinds gistere.
je moet echt di 600 racemoto stelen dat blaast echt snel.
me verste weelie tot nu toe is 484 meter :P
stoppie wil lukken maar een rolling stoppie niet :'( .
vind het alleen spijteg dat het in de jaren 80 is zou veel beter zijn moest het in deze tijd zijn vind ik.

Ik vind dat jaren 80 wel vet. Dit spel is echt zwaar op Miami Vice gebasseerd8)
Miami Vice begint komende dinsdag weer op V8 btw, voor de liefhebbers:)

Maar dat Vice City vraagt wel wat van je Ps2. Bij mij is mn Ps2 voor het eerst sinds een jaar vastgelopen met dat spel:eek: (na 2,5uur spelen dan:p)

Last edited:
Back