GTA : Vice City

tjow dan hier maar,

hier dat ontdekte ik vandaag in een duits forum :D , me scoot wordt nu deel van GTA vice city, ze zijn er nog mee bezig vind het zelf wel vet !!!

runnerpreview2.jpg

8)

ik zal jullie op de hoogte houden ;)

AdiozZz

Hoe krijg je die scooters eigenlijk in het spel? Lijkt me wel vet om met een 'nieuwe' scooter te rijden in de jaren 80 van vice city :)

DME3 said:
Hoe krijg je die scooters eigenlijk in het spel? Lijkt me wel vet om met een 'nieuwe' scooter te rijden in de jaren 80 van vice city :)

Kun je met imgtool doen, hoe het werkt staat een klein stukje terug in het topic..

Ja ik kijk er ook echt ontzettend naar uit...steden schijnen veel groter te worden. Mn broer en ik gaan er speciaal een ps2 voor kopen :p

grand-theft-auto-san-andreas-20040809113634859.jpg

Dat wordt flink vlammen :~

Zag ook al dat je kon zwemmen, kon roken, tattoo laten zetten etc. Echt te vet, maar kwam hij nou wel of niet op pc uit?

Ik hoor de ene keer van wel en dan weer van niet enzo :S

Stealth-EVO50 said:
Zag ook al dat je kon zwemmen, kon roken, tattoo laten zetten etc. Echt te vet, maar kwam hij nou wel of niet op pc uit?

Ik hoor de ene keer van wel en dan weer van niet enzo :S

OP de site www.rockstargames.com te zien komt die alleen @ ps2 , maar denk dat er later wel een versie voor pc komt en x box.

Ultee said:
heb vandaag geprobeerd een bmw x5,bentley en mercedes in gta vice te zetten. Maar het lukt me dus gewoon niet! kan iemand me et aub uitleggen!

greetz Pepijn

Op het fok forum staat hele how-to, in dit topic stond verschillende keren link ernaar. Ga anders even naar fok forum en search daar even naar vice city topic..

ff een kickje :D
Kep net een pia nrg mc3 geinstalleerd op de plaats van de faggio,errug vet!

edit: dl link: http://www.gtagames.nl/downloads.php?ordner_id=25

Ook heb ik iets in de handling veranderd zodat ie autowheelies maakt :D wil je dat ook? ga dan naar je gta map, daarin klik je op de map 'data'. In die map staat het bestand 'handling.cfg'. Open het met kladblok, en zoek naar de regel die begint met 'MOPED'. Vervang die hele zin met deze:
MOPED 300.0 1.4 2.0 1.2 0.0 0.05 -0.09 103 2.0 0.9 0.48 1 250.0 175.0 R P 14.0 0.5 0 35.0 1.0 0.15 0.1 0.11 10000 0.12 -0.17 0.5 0.0 10003 1 1 .. en sla het dan op.

Ga hierna ingame en je faggio maakt (beschaafde) autowheelies :D Veel plzier!

ik speelde san andreas eerst ook:P ging vervelen toen maar weer ff vice city geinstalleerd onder het motto 'lekker nieuwe autootjes installeren'. Nu zit ik alleen nog maar op die pia nrg wheelies te maken:P echt verslavend :P

Back