GTA : Vice City

HELP !!!!!
Ik heb een prombleem ik heb laatst een cheat aangezegt dat alle ventjes op elkaar gaan schieten hoe zet ik dat uit ik word er helemaal gek van
(nog een x invoeren helpt niej)

als je die garage van sunshine auto's gekocht hebt, kan je in die garage daaronder van die racetracks doen, maar hoe moet je de race die je wil doen selecteren, want ik ga in de paarse schijn staan, dan zie je dat scherm en als ik dan op enter duw sta ik terug buiten :?

*BWERK*
Ik ben misselijk :'(
Had de acceleration, speed en remkracht van die hotringracer op 1200/1300/1100 staan ofzo, traction multiplier op 8 en toen het gas zo lang mogelijk ingehouden (met onverwoestbare granietkar), maar nu ben ik misselijk vd rotbuitelingen die dat ding maakte.

Ik ga maar eens slapen denk ik....

Hmm ik heb handling.cfg geopend om hem aan te passen maar de standaard ingestelde variablen staan al hoger dan 'toegelaten'

bv. moped bij acceleratie: er staat 0 tot 10
maar er staat al 30.0 ingesteld???

Wat moet ik doen?

EDIT: ik ben typ-prutser 8P

Nog hoger zetten 8)

Acceleration vd moped zou ik op max 90 ofzo zetten, anders kan je d'r niet normaal meer mee rijden.

Van de overige motoren heb ik het rond de 120 staan (traction multiplier staat bij alle motoren, dus ook de scooter, op 2.9 ofzo), dat is nog net te doen, alleen met de choppers moet je een beetje opletten.

Max waarden die er bij uitgelegd staan trekt ie zich niks van aan volgens mij.

PS: rossi-nr.1: acceleration op 8, dat is wel errug weinig, voor die hotring racer staat ie normaal gesproken op 150 ofzo, rijdt wel leuk.

LOL,is gelukt,van scooter-tuning gesproken;)

Is wel leuk als zo'n bende wagens achter je krijgt,je scootertje op,vlammen en je ziet ze niet meer :D

Back