GTA : Vice City

2 nieuwe speeltjes derbij :P
best wel verslavend... :D

gta10.jpg

hehe.....lekker ff een jump van 7463feet en 713height 4flips en 2524graden rotation

tja de lengte en flips zijn wel goed maar graden kan beter

hoogste graden is tegen 8000

toch Xyntaxis??;)

Xynt post ze wel als hij op server heeft gegooid:D

volgens mij kan je zoveel vervangen als het aantal auto's dat al rondrijd;)

je moet ze voor bestaande vervangen dus jah

trouwens wel gek wheelien met zo'n golfcar;)

weet iemand waar de strech (limosine) staat, ik moet er namelijk 1tje voor die garage hebben maar ik kan er geen een vinden, wel die van die Love Fist maar die accepteert ie niet, moet dus gewoon een normale limo hebben, weet iemand waar die staat?

Originally posted by Yamaha Aerox
weet iemand waar de strech (limosine) staat, ik moet er namelijk 1tje voor die garage hebben maar ik kan er geen een vinden, wel die van die Love Fist maar die accepteert ie niet, moet dus gewoon een normale limo hebben, weet iemand waar die staat?

er staat er 1 bij die grote villa als het goed is.. op dat eiland met al die villas

Originally posted by rossi-nr.1
hehe.....lekker ff een jump van 7463feet en 713height 4flips en 2524graden rotation

tja de lengte en flips zijn wel goed maar graden kan beter

hoogste graden is tegen 8000

toch Xyntaxis??;)

Xynt post ze wel als hij op server heeft gegooid:D

Doed , tis maar een spelletje...

Bij mij wil die auto niet veel harder dan een 300 :S jump verder dan 800 feet wil niet :P

(kan je niet wat leukere handling zooi posten)

bij dat aanpassen van die wagens, maakt het eigenlijk wat uit over welke wagen je een nieuwe auto heen zet, omdat in de readme's vaak staat dat je em over die en die auto heen moet zetten?

Originally posted by Mark Flugel
bij dat aanpassen van die wagens, maakt het eigenlijk wat uit over welke wagen je een nieuwe auto heen zet, omdat in de readme's vaak staat dat je em over die en die auto heen moet zetten?

yep,tzal wel werken,maar hoe :? bochtenwerk,uiterlijk,.....

Back