GTA : Vice City

Originally posted by rossi-nr.1
ben ik ook;)

maar ruik ik hiero jaloezie omdat jij het niet kan??
........

nee hoor :)

maare... waneer komen je bewijzen dan??
want je loopt al in een paar pagina's te schreeuwen dat je
zoveel feet gevlogen heb...

maar posten ? ho maar...

dus post het maar binnekort....

nog ff een vraagje ;)
ik heb nu alle missies zowat wel gedaan, ook die nu van Phil nadat ik die malibu club had gekocht (die phil blaast zichzelf zowat dood:D 8P ) maar ik kom nu na een tijd niet echt verder meer, niemand bel meer enzo. Maarja moet ik nu nog langer wachten ofzo? :? Nu gaat het me allemaal wel erg lang duren..

Originally posted by Glenn
nee hoor :)

maare... waneer komen je bewijzen dan??
want je loopt al in een paar pagina's te schreeuwen dat je
zoveel feet gevlogen heb...

maar posten ? ho maar...

dus post het maar binnekort....

heb jij server beschikbaar dan? dan hebben we alles zo online..

Je kan toch wel paar plaatjes online zetten? Maak je complete website ofzo... paar plaatjes, paar kb, dat kan iedereen toch online zetten...

Vind het eigenlijk beetje kansloos dat je zo loopt te schreeuwen dat je het wel kan, en niet aan anderen vertelt: 'maar ruik ik hiero jaloezie omdat jij het niet kan??' :|. Auto tjoenen is ook echt niet moeilijk ofzo, zijn kant-en-klare proggies voor.

Maar goed, NOFI (ofzoiets :D) Die stoppies @ vliegveld waren wel grappig :)

Om ff ontopic te blijven:

@ Yamaha Aerox:
je moet ook bijna alle gebouwen gekocht hebben en de missies daarvan gespeeld hebben.

Originally posted by X-Race
Je kan toch wel paar plaatjes online zetten? Maak je complete website ofzo... paar plaatjes, paar kb, dat kan iedereen toch online zetten...

Vind het eigenlijk beetje kansloos dat je zo loopt te schreeuwen dat je het wel kan, en niet aan anderen vertelt: 'maar ruik ik hiero jaloezie omdat jij het niet kan??' :|. Auto tjoenen is ook echt niet moeilijk ofzo, zijn kant-en-klare proggies voor.

Maar goed, NOFI (ofzoiets :D) Die stoppies @ vliegveld waren wel grappig :)

Om ff ontopic te blijven:

@ Yamaha Aerox:
je moet ook bijna alle gebouwen gekocht hebben en de missies daarvan gespeeld hebben.

als het niet moeilijk is waarom zijn wij dan de enige die ver jumpen:D??

jammer maar foto's komen echt;)

Originally posted by MHRamey
Hoe doe je trouwens die 2 wheel jump? :?

kan je niet echt uit jezelf doen (vind ik)

is meer geluk maar je kan proberen naar links en gelijk naar rechts sturen en dan bijsturen maar is heel moeilijk

gaat makkelijker met opgevoerde auto:D

die missie van die filmstudio dat je met een motor op die daken moet jumpen enzo, pleur ik telkens van dat dak af omdat ik het niet haal :( echt om gek van te worden :7

Yamaha Aerox, die missie van die filmstudio had ik met een helikopter gedaan.. Gewoon ff daken 'hoppen' met dat ding, lekker easy :D

Originally posted by rossi-nr.1
oke jump jij maar ff over de 8000/9000 feet;)

dus stil maar:|

waarom zou ik zo ver willen springen? als ik ver wil springen dan koop ik wel een atletiek spel....
dus hou jij maar stil :|

tja omdat jij het niet leuk vind kan ik het nog wel leuk vinden
en dit topic gaat over vice city dus tja

maar als ik vertel hoe je ver kan jumpen wedden dat er dan een paar het ook gaan proberen

wheelie's en stoppies met auto is wel leuk toch?

maarjah ik stop wel.....(met discussie dan)

Back