Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #7

Status
Not open for further replies.
Wooo net decibel 2009 dvd gekeken. Godkelere wat is dit een goeie registratie dvd zeg:D. Einde was toch wel zwaar om weer te zien. Moest toch wel bijna een traantje wegpinken:p

Zaterdag weer beuken op nightmare met michel!!! Goed zin aan en de hele area 2 aan diggelen stampen:p
 
Ik hoop dat ik zaterdag naar Nightmare mag, anders baal ik iig heel erg hard ! Ben vorige week namelijk aan mijn oor geopereerd, en hoor morgen of ik mag gaan of niet. Dus als ik ga en jullie zien iemand met een verband op het linker oor, that's me :#
 
Wanksta, ik wil die DVD ook gaan halen, maar lees toch wel vaak dat het geluid erg slecht was... Voor 33 euri wil ik wel weten of het knap is:p
 
Wanksta, ik wil die DVD ook gaan halen, maar lees toch wel vaak dat het geluid erg slecht was... Voor 33 euri wil ik wel weten of het knap is:p

Het is niet goed het is niet slecht. Logisch dat ze hem niet op hele hoge kwali uitbrengen aangezien er dan nummers en dergelijke geript wordt. Denk dat de kwali zelf van het geluid op 192kb/s zit. Beeld kwaliteit vond ik wel minder. Maar dat ligt denk ik aan mij aangezien ik alles op hd normaal bekijk:)
 
Normaal leef ik er de heleweek naar toe een feest. Maar nu hele week geen last van gehad tot vanmiddag:p. Kriebels en zenuwen beginnen aardig te komen.

Is ook alweer lang geleden dat ik op groot hardcore feest stond. Dus hopelijk kan ik nog beetje hakkuuuu:D
 
Jonge dat wat jij tot nu toe gedaan hebt is jumpen man.


Nog meer mensen die Ahoy vanavond af gaan breken :D?

Present :# Wij zullen alleen een hele road trip moeten maken, moeten paar vrienden ophalen en aangezien er een paar in limburg wonen, maar ook een paar in alphen aan de rijn wordt dat nog leuk :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top