S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 1 February 2011 #941 Ik heb er ook tiefus zin in. Lang geleden voor mij.
bartj HousePaus 1 February 2011 #942 helaas geen hardbass voor mij auto moest weer zonodig kapot gaan , dus moet ff maandje rustig aan doen met feesten
helaas geen hardbass voor mij auto moest weer zonodig kapot gaan , dus moet ff maandje rustig aan doen met feesten
ErwinZ GC Member 1 February 2011 #943 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=brjvUBiyC8E"]YouTube - X-Qlusive D-Block & S-te-Fan - Aftermovie[/ame] :W Zin in Hardbass! :#
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=brjvUBiyC8E"]YouTube - X-Qlusive D-Block & S-te-Fan - Aftermovie[/ame] :W Zin in Hardbass! :#
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 1 February 2011 #944 mensen nog hierheen in maart? http://partyflock.nl/party/190346:The_Sickest_Squad_vs_Noisekick.html ik wel, die line up!! The sickest squad, dr. Peacock, tripped enz enz :W
mensen nog hierheen in maart? http://partyflock.nl/party/190346:The_Sickest_Squad_vs_Noisekick.html ik wel, die line up!! The sickest squad, dr. Peacock, tripped enz enz :W
ErwinZ GC Member 2 February 2011 #945 Heeft iemand hier toevallig nog 2 kaartjes voor HardBass over, voor een normale prijs?
Mini-g YEAHH 2 February 2011 #946 Ik ook opzoek naar 4 kaartjes.. was gvd te lui om ze te kopen toen het nog kon
ErwinZ GC Member 2 February 2011 #947 Voor mezelf heb ik ze al vanaf de 1e dag in huis Is voor een vriendin van me.
Mini-g YEAHH 2 February 2011 #948 Kutjong :+ Alleen maar louche advertenties op MP.. of voor belachelijk veel geld!
SebastianE No Blade 2 February 2011 #950 Wist helemaal niet dat het uitverkocht was... wordt steeds drukker elk jaar
Cor_vandijk aka Der Plant! 2 February 2011 #951 Ja moet er ook 2 hebben, incl mezelf, toch maar proberen om te gaan aangezien er zoveel bekenden gaan zal het vast wel ok zijn ondanks die ++hardstyle
Ja moet er ook 2 hebben, incl mezelf, toch maar proberen om te gaan aangezien er zoveel bekenden gaan zal het vast wel ok zijn ondanks die ++hardstyle
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 2 February 2011 #952 SebastianE said: Wist helemaal niet dat het uitverkocht was... wordt steeds drukker elk jaar Click to expand... nou drukker word het niet, het is gewoon sneller uitverkocht.... dr zijn toch veel betere feesten dan hardbass :#
SebastianE said: Wist helemaal niet dat het uitverkocht was... wordt steeds drukker elk jaar Click to expand... nou drukker word het niet, het is gewoon sneller uitverkocht.... dr zijn toch veel betere feesten dan hardbass :#
spNk Livin' Loud 2 February 2011 #953 Zin in fusion of dance! Met name het weer dan . Dacht dat er dit jaar een hardcore stage bij kwam, las iig hard definition, maar is het harddance .
Zin in fusion of dance! Met name het weer dan . Dacht dat er dit jaar een hardcore stage bij kwam, las iig hard definition, maar is het harddance .
SebastianE No Blade 2 February 2011 #955 evolution18 said: nou drukker word het niet, het is gewoon sneller uitverkocht.... dr zijn toch veel betere feesten dan hardbass :# Click to expand... Afgelopen jaren was het toch nooit uitverkocht? en nu dit jaar wel dus betekent meer volk Hoeveel kaarten zijn er verkocht? net zoveel als bij qlimax... dan is het wel lekker druk.
evolution18 said: nou drukker word het niet, het is gewoon sneller uitverkocht.... dr zijn toch veel betere feesten dan hardbass :# Click to expand... Afgelopen jaren was het toch nooit uitverkocht? en nu dit jaar wel dus betekent meer volk Hoeveel kaarten zijn er verkocht? net zoveel als bij qlimax... dan is het wel lekker druk.
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 2 February 2011 #957 SebastianE said: Afgelopen jaren was het toch nooit uitverkocht? en nu dit jaar wel dus betekent meer volk Hoeveel kaarten zijn er verkocht? net zoveel als bij qlimax... dan is het wel lekker druk. Click to expand... oh dacht da hardbass meestal wel uitverkocht was. mja komt mischien dat ik me eigenlijk niet echt met hardstyle feesten bezig hou.
SebastianE said: Afgelopen jaren was het toch nooit uitverkocht? en nu dit jaar wel dus betekent meer volk Hoeveel kaarten zijn er verkocht? net zoveel als bij qlimax... dan is het wel lekker druk. Click to expand... oh dacht da hardbass meestal wel uitverkocht was. mja komt mischien dat ik me eigenlijk niet echt met hardstyle feesten bezig hou.
SebastianE No Blade 2 February 2011 #958 MHRntt said: Nee, minder. 20.000 Click to expand... Vraag me dan af waarom ze niet meer kaarten verkopen, als meer volk met qlimax wel past waarom dan nu minder kaarten verkopen terwijl er nog wel animo is zo te lezen
MHRntt said: Nee, minder. 20.000 Click to expand... Vraag me dan af waarom ze niet meer kaarten verkopen, als meer volk met qlimax wel past waarom dan nu minder kaarten verkopen terwijl er nog wel animo is zo te lezen
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 3 February 2011 #960 Als het te druk is, is het ook geen flikker aan omdat je dan gewoon niks kunt.