Weet niet wat het is, maar vind thunderdome afters altijd met kop en schouder boven de rest uitsteken, die met act of god uit 2008 :~
Deze is ook dik:
Daaamn daar had ik het vorige week nog met een vriendin over, die daar heen zou gaan. NS is echt goed bezig de laatste tijd. Vond er eerst geen ruk aan, maar vanaf die, die goddelijke liveset @ project hardcore draaide kan ik hem wel waarderen. Hopelijk blijft die zo door gaan!
Hoop het ook, feestje in de matrixx werd niet alleen gemaakt door noisesupressor. Vond de italianen (Amnesys, mad dog) echt heel erg boven de rest uit steken. Die mannetjes weten hoe ze herrie moeten maken. :winner:
Vrees alleen dat noisesupressor nu niet heel veel vernieuwing meer gaat brengen. Denk het niet omdat hij nu met die 'internationale' tour bezig is. Maar hoop echt dat hij ook met een nieuw album bezig is.
Hoop het ook, feestje in de matrixx werd niet alleen gemaakt door noisesupressor. Vond de italianen (Amnesys, mad dog) echt heel erg boven de rest uit steken. Die mannetjes weten hoe ze herrie moeten maken. :winner:
Vrees alleen dat noisesupressor nu niet heel veel vernieuwing meer gaat brengen. Denk het niet omdat hij nu met die 'internationale' tour bezig is. Maar hoop echt dat hij ook met een nieuw album bezig is.
goddelijke liveset @ project hardcore
Gaan er nou vanavond nog meer van hier naar XQ? Behalve Douwe
Heb er gvd zin in! :#
ik ben ook weer van de partij !
Waar blijft me bier dan!?
Beter kom je niet was idd goed geslaagd :W Er werd echt totaal anders gedraaid dan normaal, wat ik wel leuk vind omdat het eens iets anders is dan normaal. Tommy en Mad Dog draaiden weer ziekelijk goed. En moet zeggen dat Outblast ook wel lekker draaide.
True, maar nadeel vind ik van de style van Daymar, Negative A, Unexist, Tymon en nog wel een paar. Het knalt wel hard, maar je kunt er gewoon niet lekker op los gaan.
Nadeel vond ik ook wel het geluid in de DM zaal, vooraan was prima maar middenvooraan hoorde je een vertraging van de boxen achter tov voor en achteraan voelde je de bass gewoon niet. En dat het zo tyfus druk was was ook geen pretje.