This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

grafiek storm joor...

Ik ben gisteren dus met Joor naar Goes geweest om te testen met de Storm. Grafiek spreekt denk ik voor zichzelf. Verder commentaar mag Joor er zelf bijzetten.

Het was een gezellige avond, nog ff gesnacked van de Mac. Met Joor na het testen nog even naar de High Life geweest en uiteindelijk na 00:30 me bed in.....

Maargoed, je moet er wat voor over hebben!!

Al met al best een geslaagde avond denk ik.

Zeer vet......maar had iets meer verwacht.....

is het precieze vermogen bekend? (kan het nergens AFlezen...)

zal iets van 19,1 zijn ofzo?

Originally posted by Snader
Zeer vet......maar had iets meer verwacht.....

is het precieze vermogen bekend? (kan het nergens AFlezen...)

zal iets van 19,1 zijn ofzo?

Ik gok iets van 19,4 , zit net onder de 19,5...

Commentaar:

-Viel me ietsje tegen. Maar al met al wel tevreden, heb nog een paar maandjes om het laatste er uit te persen.
-Was heel gezellig.
-Vanavond kijken wat er allemaal aan de hand is.

Ik denk dat het iets van 19,1 a 19,2 is.

Maargoed, vanavond gaat de Storm open. Eens kijken hoe het zuigertje eruit ziet

Ik weet niet wat Joor ervan vind, maar als we er nou ff foto's van knippen, kunnen we die hier ook neerzetten.

[voor Joor]
Plak deze grafiek ook ff in je topic in het project gedeelte!
[/voor Joor]

ben erg benieuwd, hoe het er allemaal uitziet daarbinnen....... wsd-doeds .

voor de rest...ik ben benieuwd, wat je er binnen die paar maandjes (nog 5 te gaan toch?) er allemaal nog uit wil en kan halen

Zuigertje zag er netjes uit, zelfs niet het bekende uitlaatpoort-veegje. Misschien omdat ie nu genoeg speling heeft

Spul is dus nog goed heel, en de uitlaatpoort kt heeft het gehouden.

Zuigerspeling heb ik niet gemeten. Wel de slotspeling, die was 40 honderdste, moet 10 a 15 honderdste zijn. Verdere conclusies zijn dat de cilinder ovaal en gaar is.

Om nog een indicatie te geven van hoe het eruit zag. De zuigerveer was op het oog aan te zien dat hij zegmaar ovaal was. De zuiger zelf vond ik er wel erg netjes uitzien!

Het valt mij op dat dezelfde dip die ik in mijn grafieken heb ook in deze zit....

Zal het aan de overbrenging liggen of zo .....???

Ik verwacht dat er namelijk toch wat slip optreed bij het optrekken ....

Mijn dip is makkelijk te verklaren:

Ik laat de koppeling ietsjes TE vroeg aangrijpen en TE weinig slippen. Hierdoor valt de scooter iets terug in toeren (en dus vermogen) precies bij het overschakelen van koppeling naar vario. Of jij hetzelfde probleem hebt weet ik niet, maar dat zou goed kunnen.

Nee mijn koppeling slipt juist veel .... is zo licht als maar kan ...
dan moet het toch iets met de drukveer zijn bij mij ...

Hmm interresting...

Ik gebruik zelf de baluwe Malossi drukveer. Theoretisch zou dat minder voor het vermogen zijn, maar persoonlijk geloof ik daar niet zo in.

Als ie te veel slipt, kan ie natuurlijk boven z'n toeren komen voordat de vario het overneemt met eenzelfde grafiek als gevolg...

Krijg je hem alleen zo stabiel bij hoge snelheid met die blauwe drukveer...?
Ik zou willen dat ik zo'n grafiek had.............