beta ........grafiek.

Mwoch :)

Hey gasten ik dacht als valentiono zon uitlaatje kan bouwen, moeti k het ook wel kunnen. Dus ik pak het lasapparaat en ff wat berekend enzo je kent het wel 0? . Dus ik heb wat in mekaar zitten. Naja maar is ff testen dan. Me vader had net toevallig een Tovami bank gekocht, dus wij mijn scooter erop zetten, had ik bijna 27 pk! Ik vond dat wel grappig dus ook maar ff me top uitgeporbeerd, dus nog een run, naja toen wassie wat warmer. En presteerde ie niet zo goed, daar heb ik wel een uitdraai van, van die anderen iet, want we wisten toen nog niet precies hoe alles werkte. Nou de top ligt nu ook wel aardig wat hoger. Best grappig zon eigen gemaakte uitlaat. Hier de grafiek:

bijna25.JPG

Oja voor diegene die het niet geloven, kijk maar, hier las ik hem:

lassen3.JPG

En hier ben ik een beetje aan het bijwerken met de slijptol :rolleyes:

sjoerd2.JPG

Re: Mwoch :)

het is jammer dat je de echte tuners met hun bezigheden niet respecteerd.
jij weet blijkbaar niet wat een helse weg het is om een 70cc boven de 20pk te krijgen.
hoe je het gedaan hebt weet ik niet,waarschijnlijk een motorfiets op de bank gezet of met de instellingen gekloot.
valt me echt tegen van je sjoerdyo..................
Maar de meeste mensen zullen wel begrijpen dat dit dus fake is.
En als je denkt dat dit op het proforum hoort ben je echt een ongelooflijke klootzak...........groeten valentino:|

Uhm gast, heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt ofzo? Is een G R A P J E.

Ik geloof je wel hoor, zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd, ik heb je toch oo kserieus gepsorken over die misshcien toekomstige uitlaat voor mij.

Maja grappen horen hier niet thuis dus sorry gasten...

:W

Originally posted by Sjoerdyo

Ik geloof je wel hoor, zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd, ik heb je toch oo kserieus gepsorken over die misshcien toekomstige uitlaat voor mij.

[offtopic]en toch vond Ik em heel erg grappig :) en snap ik niet dat andere mensen daar ook de lol van inzien..... bij ons op de deur zit een sticker 'vergeet vandaag niet te lachen' nou dat heb ik bij deze dan weer gedaan, misschien niet iets voor het proforum maar ik vind dat et moet kunnen.
en valentino, ff een vriendelijk bedoeld tipje, hap niet op alles, want dat doe je maar al te graag.
[/offtopic]
zo, nu weer back to business.....

Vergeet niet dat valentino al een aantal jaartjes ouder is en niet voor de humor op het forum komt, en deze soort van humor misschien ook niet kent/begrijpt/waardeert o.i.d.

Ik heb ontzettend veel respect voor het werkt dat valentino doet en ik weet niet of ik zelf ook een grap als die van sjoerdyo zou kunnen waarderen als ik in zijn schoenen stond, maarja... :)

als we dan toch offtopic gaan

Het pro forum is juist om niet tot startpunt niveau af te zakken, en hier wat serieuze shit te posten. Voor humor hebben we general chat.

Originally posted by Sjoerdyo

In de eerste instantie een goeie joke.......ik kreeg bijna een attack,gelukkig keek ik daarna nog eens goed.........:)
Het is je vergeven......greetzzz valentino

Hmm stelletje slijmerds :| ... Ik vind dat je best kritisch mag zijn. Totdat ik iemand gehoord heb die erbij is geweest met een run op de bank van Valentino's scoot geloof ik niet dat dit mogelijk is ...

Er zijn meer mensen die uitlaten maken waarom halen hun deze resultaten niet?? Als dit mogelijk is dan zou ik zeggen Valentino pak het eerste vliegtuig richting Italie daar ligt namelijk een zeer grote toekomst voor je weggelegd bij malossi fabrieksteam.... want daar moet je met hun middelen zeker 30 pk uit een cilinder halen...

Trouwens vergeleken met dit resultaat, doet het Creco polini team het wel erg slecht he met maar 16 pk uit een getunede Evo... hehe.. zal wel aan het gebrek aan ervaring met tunen liggen bij het Crecoteam ;) .... Ik hou me hart vast als jij ooit besluit om met de scooterraces mee gaat doen......:P

BTW als het niet te veel moeite is ... post dan eens een foto van je Beta dan kunnen we zien hoe hij eruit ziet.

Last edited:
Originally posted by Ridderruud
Trouwens vergeleken met dit resultaat, doet het Creco polini team het wel erg slecht he met maar 16 pk uit een getunede Evo... hehe.. zal wel aan het gebrek aan ervaring met tunen liggen bij het Crecoteam ;) .... Ik hou me hart vast als jij ooit besluit om met de scooterraces mee gaat doen......:P

Ik denk dat je een klein detail over het hoofd ziet..... die Creco zipjes zijn 50cc... de Beta is 70cc

ik ben het met je eens
post maar es een pic van je beta en van je uitlaat

want als je met een zelfgemaakte uitlaat als leek kunt halen?
dan was er vast wel een fabrikant geweest die had had gemaakt
want die fabrikanten proberen echt alles
ook dat van creco, die weten wel wat ze doen maar de evo kan het gewoon bijna niet
en in frankrijk en zo rijden de snelste scoots rond
die ong 23 pk of zo hebben
en jij beweerd dat jij nu al 18,5 pk haalt met een ongetunede evo
die kan het aantal toeren niet aan

ik ga speciaal voor jou naar klaaswaal komen, en hoop ook echt dat je er bent, want ik wil dat gewoon zien
een daarna pas geloven

Ik, en Arne en de rest van de Hoeksche Waard gaan bij een run zijn binnenkort. Dan kan ik denk ik wel een digicam regelen voor wat leuke foto's van het blok.

Mensen die zeuren over foto's van dat hele ding zijn stom bezig , want daar gaat het toch helemaal niet om ?????? : HET IS EEN KROM FRAME OP WIELEN !!! (nu nog wel tenminste...) :)

BTW Martin, een uitlaat die uit een fabriek komt gerolt haalt het natuurlijk nooit bij een pijp die regelrecht gebouwd is voor 1 bepaalde setup van een scoot...

Originally posted by X8R-LeNnY
BTW Martin, een uitlaat die uit een fabriek komt gerolt haalt het natuurlijk nooit bij een pijp die regelrecht gebouwd is voor 1 bepaalde setup van een scoot...

Nou... Als ze bij Polini/Malossi whatever, zon pijp als Valentino bouwen voor bv een Evo icm 25mm en Evo krukas (en zaken als squish enzo vermelden), dan moet ie toch heeel dicht in de buurt komen. En dat lijkt mij ook iets wta gebeurt.

Originally posted by Ridderruud
Hmm stelletje slijmerds :| ... Ik vind dat je best kritisch mag zijn. Totdat ik iemand gehoord heb die erbij is geweest met een run op de bank van Valentino's scoot geloof ik niet dat dit mogelijk is ...

Er zijn meer mensen die uitlaten maken waarom halen hun deze resultaten niet?? Als dit mogelijk is dan zou ik zeggen Valentino pak het eerste vliegtuig richting Italie daar ligt namelijk een zeer grote toekomst voor je weggelegd bij malossi fabrieksteam.... want daar moet je met hun middelen zeker 30 pk uit een cilinder halen...

BTW als het niet te veel moeite is ... post dan eens een foto van je Beta dan kunnen we zien hoe hij eruit ziet.

hoi ik probeer vrijdag een filmpje te maken en dan misschien van het weekend op het net.........
ja dirk langenberg(creco tuner)is toch niet echt dom......
maar ja wij haalden ook 10,6 pk uit een maxi met 50cc en een 16mm,zuigergestuurde inlaat.......
ik weet het ook niet,vrijdag gaan we er weer tegenaan:)

Wat vreemd dat jullie het toch allemaal niet geloven.....
Erg jammer hoor,maar goed ik ben ook niet degene die dus voor lul gaat.........
En een malossi of polini fabriek zullen never nooit hun beste pijp op de markt brengen......zou nml erg stom zijn.
en de standaard evo liep toch vet over de 13500 tpm.
En als ik naar de uitlaten kijk die er te koop zijn voor scoots .....het is allemaal drek........
Maar het maakt ook allemaal niet uit................ik moet nog zien dat er iemand anders boven de 19pk komt met een evo........
En ik dacht zelf toch niet echt dat ik een leek was......ik bouwde mijn eerste uitlaat toen ik 16 was,inmiddels ben ik 32........
greetzzz valentino(ubertuner):)

Back