Erik
Banned
Originally posted by X8R-LeNnY
valentino houd ons op de hoogte want we moeten nog steeds een keer langs komen
Ja, ik kom Lenno bewaken ofzo
valentino houd ons op de hoogte want we moeten nog steeds een keer langs komen
[offtopic]en toch vond Ik em heel erg grappig en snap ik niet dat andere mensen daar ook de lol van inzien..... bij ons op de deur zit een sticker 'vergeet vandaag niet te lachen' nou dat heb ik bij deze dan weer gedaan, misschien niet iets voor het proforum maar ik vind dat et moet kunnen.Originally posted by Sjoerdyo
Uhm gast, heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt ofzo? Is een G R A P J E.
Ik geloof je wel hoor, zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd, ik heb je toch oo kserieus gepsorken over die misshcien toekomstige uitlaat voor mij.
Maja grappen horen hier niet thuis dus sorry gasten...
Originally posted by Sjoerdyo
Uhm gast, heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt ofzo? Is een G R A P J E.
Ik geloof je wel hoor, zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd, ik heb je toch oo kserieus gepsorken over die misshcien toekomstige uitlaat voor mij.
Maja grappen horen hier niet thuis dus sorry gasten...
In de eerste instantie een goeie joke.......ik kreeg bijna een attack,gelukkig keek ik daarna nog eens goed.........
Het is je vergeven......greetzzz valentino
Originally posted by Ridderruud
Trouwens vergeleken met dit resultaat, doet het Creco polini team het wel erg slecht he met maar 16 pk uit een getunede Evo... hehe.. zal wel aan het gebrek aan ervaring met tunen liggen bij het Crecoteam .... Ik hou me hart vast als jij ooit besluit om met de scooterraces mee gaat doen......
BTW Martin, een uitlaat die uit een fabriek komt gerolt haalt het natuurlijk nooit bij een pijp die regelrecht gebouwd is voor 1 bepaalde setup van een scoot...
Originally posted by Ridderruud
Hmm stelletje slijmerds :| ... Ik vind dat je best kritisch mag zijn. Totdat ik iemand gehoord heb die erbij is geweest met een run op de bank van Valentino's scoot geloof ik niet dat dit mogelijk is ...
Er zijn meer mensen die uitlaten maken waarom halen hun deze resultaten niet?? Als dit mogelijk is dan zou ik zeggen Valentino pak het eerste vliegtuig richting Italie daar ligt namelijk een zeer grote toekomst voor je weggelegd bij malossi fabrieksteam.... want daar moet je met hun middelen zeker 30 pk uit een cilinder halen...
Trouwens vergeleken met dit resultaat, doet het Creco polini team het wel erg slecht he met maar 16 pk uit een getunede Evo... hehe.. zal wel aan het gebrek aan ervaring met tunen liggen bij het Crecoteam .... Ik hou me hart vast als jij ooit besluit om met de scooterraces mee gaat doen......
BTW als het niet te veel moeite is ... post dan eens een foto van je Beta dan kunnen we zien hoe hij eruit ziet.
hoi ik probeer vrijdag een filmpje te maken en dan misschien van het weekend op het net.........
ja dirk langenberg(creco tuner)is toch niet echt dom......
maar ja wij haalden ook 10,6 pk uit een maxi met 50cc en een 16mm,zuigergestuurde inlaat.......
ik weet het ook niet,vrijdag gaan we er weer tegenaan