beta buddyfilter

Originally posted by Boyd
Armon je weet duidelijk niet waar je over praat. Er zijn meerdere mensen op dit forum die met zo'n subframe rijden zonder problemen. En geloof me die mensen rijden allemaal met een flinke bak vermogen. Ik snap dus niet waar jij het vandaan haalt dat dit niet zou werken.

dit heet ervaring:| k het zelf precies zo gehad. maar dit werkte niet. ik geloof dat ik de eerste was met dit systeem hoor:rolleyes:
 
Originally posted by Armon
dit heet ervaring:| k het zelf precies zo gehad. maar dit werkte niet. ik geloof dat ik de eerste was met dit systeem hoor:rolleyes:

Dan mag jij me gaan uitleggen waarom het bij andere mensen zonder problemen werkt, sommige hebben het al jaren en hebben er nog nooit problemen mee gehad.
 
alsjeblieft he, tis toch niet zo moeilijk om een stuk frame weg te hakken :S

en dit als subframe gaat zeker niet werken
 
Originally posted by Armon
dit heet ervaring:| k het zelf precies zo gehad. maar dit werkte niet. ik geloof dat ik de eerste was met dit systeem hoor:rolleyes:


Aha, dus jeffreyrovaart, joost@aerox, black_phoenix, cozmo, Marco_v_W, ik en vast nog wel een paar anderen hebben dat idee dus van jou:! Nu snap ik het!
 
OMG
op bovenstaande foto was men subrame nog niet af :p (wat ik ook erbij had gezegd toen ik die pic gepost had @ men prjectpage)
zo is het idd veel te slap
ik kon met de hand men achterwiel bijna 10cm weg en weer duwen:D
als je goed kijkt zie je dat er maar 3 demper op zitten(wat std is)
ik heb een 4de demper erop gefixed+een verbindingsbeugel tussen beide zijden die langs voor (boven de cilinder dud) de carb passeert

nog even ter verduidelijking:
SUBRAME OP FOTO IS NIET AF!!!!
het was nog niet eens gelast :p
 
Originally posted by beunhaas
OMG
op bovenstaande foto was men subrame nog niet af :p (wat ik ook erbij had gezegd toen ik die pic gepost had @ men prjectpage)
zo is het idd veel te slap
ik kon met de hand men achterwiel bijna 10cm weg en weer duwen:D
als je goed kijkt zie je dat er maar 3 demper op zitten(wat std is)
ik heb een 4de demper erop gefixed+een verbindingsbeugel tussen beide zijden die langs voor (boven de cilinder dud) de carb passeert

nog even ter verduidelijking:
SUBRAME OP FOTO IS NIET AF!!!!
het was nog niet eens gelast :p

Niet van het een of ander maar ik geloof dat ik toch wel gelijk had, dat het niet ging zoals op de foto...
 
Back
Top