Beta frame sterk?

Area52

Well-Known Member
Als ik voor een buddyfilter een stuk uit het frame zaag waar je buddy op steunt is het dan nog sterk genoeg voor een zeer snelle setup? Bij aerox is het niet zo erg weet ik maar bij beta is dit stuk frame een stuk breder/dikker, en het frame zelf ziet er vind ik minder sterk uit als van een aerox. En ook zitten er allemaal draden enz. op dit stuk frame, hoe zou ik die moeten plaatsten want op die plek moet er juist een stuk uit het frame:S
 
Advertisement - register to remove this

Ja daar heb ik het ook niet echt op, maar bij een Aerox weten de meeste wel wat er toch weggehaald moet worden, bij een Beta zit dit dus op bijna dezelfde plaats, het stuk stuk frame wat tussen de 2 grote delen frame zit, waar je je buddy dus ook op vastschroeft.

Bij een Aerox zegt iedereen dat het geen kwaad kan.
 
Bij een aerox zit aan beide kanten van dat stuk nog een veel dikkere dwarsbuis, bij een beta niet. Wat je kan doen is het weghalen en dan enkele cm naar voren een nieuwe dwarsbuis lassen.
 
frame is sterk genoeg, bij het sub-frame moet je enkel gewoon het model ala Jeffrey hanteren, de enigste fatsoenlijke manier !
 
Maat van me had stuk uit zn subframe aerox om zn kart carb eronder te doen, na tijdje zat het hele achterwiel scheef onder de scooter
 
Back
Top