beta ........grafiek.

Als je maar steeds op dezelfde manier test, kun je precies zien bij welk toerental de winst of het verlies is in koppel/vermogen, zondeer dat de schaalverdeling verticaal daar echt bij boeit.
 
Originally posted by Honda NSR-II
Is met zo'n getande riem dan nog een reele meting te doen ivm met variotroep weerstand?
Of is het puur om het toerenverloop van het blok te kunnen zien?

Net wat Ivo zegt, als je op die manier kunt vergelijken boeit het niet of je meer of minder vermogen hebt dan met werkende vario...

Je bent op dat moment geinteresseerd in de powerband van de uitlaat, en dat wordt mooi zichtbaar.
 
Ik begrijp dat je dan de blok prestaties goed kan zien, maar bedoel eigenlijk dat je niet kan zien wat de machine op de straat presteerd omdat hij zou veel minder wrijvingsverliezen heeft.
Maar idd, de curve van het blok komt zo wel mooi naar voren.
 
Originally posted by Honda NSR-II
Ik begrijp dat je dan de blok prestaties goed kan zien, maar bedoel eigenlijk dat je niet kan zien wat de machine op de straat presteerd omdat hij zou veel minder wrijvingsverliezen heeft.
Maar idd, de curve van het blok komt zo wel mooi naar voren.

Als je wilt weten wat de machine op straat presteert ga je sowieso niet met vaste vario testen natuurlijk...........
 
Originally posted by Joël


Als je wilt weten wat de machine op straat presteert ga je sowieso niet met vaste vario testen natuurlijk...........

Zonder vast getest te hebben weet je niet eens waar je vermogen ligt... Of je moet op de bank div. rollen uit gaan proberen. En wat blijkt er als je dat doet? Precies, moeten er op straat toch weer hele andere in...
 
Dat kan iid gebeuren maar dan weet je ondertussen wel welk tpm je moet draaien......


Originally posted by Joor


Zonder vast getest te hebben weet je niet eens waar je vermogen ligt... Of je moet op de bank div. rollen uit gaan proberen. En wat blijkt er als je dat doet? Precies, moeten er op straat toch weer hele andere in...
 
Back
Top