Girlfriends van Forummembers #24!

Status
Not open for further replies.
Volgens mij heb ik wat gemist, maar waarom begon ze zo te meppen dan? Alleen om al die kleine dingetjes of heb je iets ergs gedaan ofzo??

Met der moeder naar bed geweest ofzo:p
 
Een vrouw die een man mept verdient gewoon een draai om dur oren hoor, stelletje traditionelen hier:D

Dat is het mooie aan emancipatie, je hebt er zo lang voor gevochten dat je het ook hebt als het ff niet uitkomt.

 
Een vrouw die een man mept verdient gewoon een draai om dur oren hoor, stelletje traditionelen hier:D

Dat is het mooie aan emancipatie, je hebt er zo lang voor gevochten dat je het ook hebt als het ff niet uitkomt.



Geweldige uitspraak zeg:W
 
Pppff.... die dames denken altijd dat ze jongens kunnen slaan omdat die uit principes toch niet terug slaan. Gaat nergens over! Je hoeft je toch niet te laten mishandelen door een meisje!

Niet dat ik ooit al weleens dames heb geslagen. Trouwens in landen in Zuid-Amerika heb ik genoeg mannen gezien die vrouwen sloegen. Ik zei toen ook weleens tegen meisjes dat dat bij ons dat niet normaal was. Ze keken mij aan alsof ik gek was.
 
Ben je ook.

Ieder mensch is toch gelijk? Dus waarom zou een meisje een jongen wel mogen slaan, en niet andersom8P

Kortom, slaat ze jou, mep je zo hard terug dat ze je nooit meer slaat:7
 
Je hebt er weinig aan wat er hier gezegd wordt, als je last van je geweten krijgt dan is dat alleen maar goed teken en weet je dat het niet bij je past en dat je, de volgende x weg moet lopen. Al snap ik heel goed dat je haar een beuk hebt verkocht!!!!! Geen vrouw moet denken dat dit zomaar kan.
 
Mja, ben ieder geval wijzer geworden. Dan maar uit me eigen huis weglopen voor klein uurtje tot dat koest is gekeerd. Ben toch blij dat de meeste nog fatsoenlijke antwoorden hebben gegeven hier, ;)

Het is echt om iets kleins ;) dus heel erg dom, daarna kreeg ze dr zin niet.

Maar komt altijd weer een vraag "Wanneer verdient meid een knal?"
Zijn altijd weer andere antwoorden, 1 is op tegen, 1 zegt welke situatie, 1 is ervoor, 1 corrigerende tik.
Blijft maar rare wezens, helaas kan je niet zonder.
 
Ben je ook.

Ieder mensch is toch gelijk? Dus waarom zou een meisje een jongen wel mogen slaan, en niet andersom8P

Kortom, slaat ze jou, mep je zo hard terug dat ze je nooit meer slaat:7

Hoop dat je dit toch echt niet serieus meent?
Anders ben je echt een verrekte kk mongool..

Een meisje die je mept moet je gewoon de rug keren en weg lopen.
Misschien nog een beetje bleren tegen er dat ze der bek moet houden, of vast houden zoals er al eerder werd gezegt.
Maar als ik een kerel zijn vriendin of een ander meisje ziet slaan, of hij nou 100 kilo weegt of 50, zwart of geel is, dan beuk ik hem minimaal net zo hard.
Vrouwen slaan, ongeacht wat ze hebben gedaan, is gewoon te laag en triest voor woorden.

De vader van een ex van mij was altijd heel erg hierin tegen zijn vrouw en haar, om de kleinste dingen ging die door het lint.
Heb het 1 keer gezien dat hij, toen die tijd nog mijn meisje, sloeg in het gezicht omdat ze der vuile was niet had opgeruimd.
Heb hem toen een paar flinke tikke op ze harses verkocht, maar mooi dat ie haar niet meer aanraakte. (zover ik weet dan)
Ze had wel een blauw oog na het incident. :|

Ikzelf heb mij ook wel is een paar keer flink in moeten houden tegen iemand van het zwakkere geslacht, maar slaan zal ik ze nooit.
Misschien een tik op der schouder, maar ik zal het al kut vinden als ik voor een blauwe plek op der arm zorg.

In ieder geval, sterkte ermee, en voortaan handjes thuis. ;)
Hoop dat je eruit komt!
 
Tinus, vriend.. praat nou niet zo stoer, jij gaat mij niet vertellen dat jij de vader van een vriendin een paar tikken hebt verkocht en hij daarna braaf met zijn poten van haar afbleef, sodemieter toch op man! En ga nou geen mensen uitmaken voor verekte kkmongool. Als een leeftijdsgenoot van het vrouwelijk geslacht mij zonder rede een klap voor m´n gezicht geeft en gaat bijten en weet ik het wat, dan is er imo niets vreemds aan om een goeie tik terug te geven. ´T doet netzoveel pijn bij een man als bij een vrouw hoor, principieel gemierenneuk....Emancipatie, dan ook de negatieve kanten daarvan accepteren zoals Lucien al aangaf....
 
Dat is dan jouw visie.
Ik weet wat er was gebeurt dus wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?
Stoer?
Vind er niks stoers aan om chicks te slaan, wel om die kerel tegen te houden inderdaad.

We werden uit mekaar gehaald door mensen, en ik heb later bij mijn chick geen blauwe plekken meer gezien.
En tja, die kan je chick niet voor je verbergen natuurlijk. ;)
Verder heeft het vanaf dat moment +/- 2 maanden geduurt voordat de relatie uit ging, en verder geen contact meer gehad met der.
Dus ik weet niet hoe het later ging ofcourse, maarja, die 2 maanden wel!

Maarja, believe it or not. ;)
 
Valt me tegen dat een aantal van jullie makkelijk zeggen dat t gewoon goed te praten is om een vrouw te slaan ivm. emancipatie.

Donder toch op, dat slaat echt nergens op.
 
Vrouwen slaan, ongeacht wat ze hebben gedaan, is gewoon te laag en triest voor woorden.

Misschien een tik op der schouder

beetje tegenstrijdig.
Je reageert ook met een tik op der schouder je frustraties af die je verbaal niet meer kunt uiten.
Dus dan is slaan=slaan.
 
Valt me tegen dat een aantal van jullie makkelijk zeggen dat t gewoon goed te praten is om een vrouw te slaan ivm. emancipatie.

Donder toch op, dat slaat echt nergens op.

Niet zozeer door emancipatie, maar wel door het feit dat ALS ze helemaal doordraait, begint te slaan, bijten, krabben etc je gwn een mep mag geven. Uiteraard niet vol op haar neus ofzo, maar toch genoeg om aan te duiden dat je met respect behandelt wilt worden.

Emancipatie is ook lekker bij de vrouwen, ze willen zoveel mogelijk behandelt worden als mannen, maar wel enkel om de positieve dingen, dat plaatje hierboven vind ik persoonlijk dus echt prachtig.
 
Jah daar heb je helemaal gelijk in.
Maar..
Je hebt slaan, en je hebt slaan.

Een chick een paar meppen in der bek geven, of een tik op der schouder.
Alsof je je zusje of broertje een tik geeft als die irritant is.

:rolleyes:
 
Valt me tegen dat een aantal van jullie makkelijk zeggen dat t gewoon goed te praten is om een vrouw te slaan ivm. emancipatie.

Donder toch op, dat slaat echt nergens op.

Corrigerende tikken vinden ze alleen maar lekker... :+
 
Pim, je beukt ze niet zoals je een gozer zou slaan. Maar een flinke vlakke hand smek kan ze dan echt wel verwachten hoor. Pleur ff op zeg, ze heeft gewoon normaal te doen. Wij voelen ook als we gebeten worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top