Girlfriends van Forummembers #24!

Status
Not open for further replies.
Als een dame mij mept is de gelijkwaardigheid verbroken en kan ze een ander zoeken. Er is imho geen rede om terug te meppen. Sowieso, ik moet geen rommel in m'n genepool.
 
Nah een vrouw hoeft mij echt niet te bijten, krabbelen en slaan. Dan krijgt ze gewoon een tik terug. Wie denkt ze wel niet dat ze is. Emancipatie wouden ze toch, dan krijgen ze ook gewoon tikken terug als ze veel te ver zijn gegaan.

:D als ze jou krabbels sturen, stuur jij gewoon een tik terug via HIV's?
 
Er is natuurlijk wel een verschil tussen slaan en een corrigerende tik geven hè:+

Natuurlijk ga je een vrouw geen knock-out punch verkopen, maar als zei bijt, krabt en mept mag je imo best bijv. een ijsbeentje geven zoals driftpromo zegt.

Dat bedoel ik nou dus ook... als het echt de enige manier is om het te stoppen, dan moet het maar.

denk dat weinig vrouwens je zomaar uit 't niets zullen slaan....


vaak is ligt het toch in de relationele sfeer, en dan zijn er zo veel andere manieren om het te stoppen dan er meteen op los te rammen.. duw van je af/houd vast/ loop weg.

mjah kijk er ook heel anders na, heb wat dat betreft veel meegemaakt.. tante/vriendinnen die echt helemaal in elkaar geslagen werden...

Dat bedoel ik natuurlijk weer eens niet. Als de reden erachter is geweest dat het je eigen schuld was, dan liep ik ook gewoon weg of wat dan ook. Maar ik sprak dus vanuitgaand dat het niet de schuld is van xiphos zeg maar....
 
Ik weet t niet hoor, maar de mijne heb mij nog nooit geslagen.. En al zou ze het doen om wat voor reden dan ook, dan ga ik echt niet terugslaan.

Kan mannen die vrouwen slaan dus echt niet hebben..
 
Dat bedoel ik nou dus ook... als het echt de enige manier is om het te stoppen, dan moet het maar.



Dat bedoel ik natuurlijk weer eens niet. Als de reden erachter is geweest dat het je eigen schuld was, dan liep ik ook gewoon weg of wat dan ook. Maar ik sprak dus vanuitgaand dat het niet de schuld is van xiphos zeg maar....


idd, een corrigerende tik moet kunnen als zij begint!
 
Ik weet t niet hoor, maar de mijne heb mij nog nooit geslagen.. En al zou ze het doen om wat voor reden dan ook, dan ga ik echt niet terugslaan.

Kan mannen die vrouwen slaan dus echt niet hebben..


zal ze ook nooit doen, is kindermishandeling :p :+




J/k

maar heb dat dus ook, je moet met mij in de buurt echt geen vrouw slaan...
 
Imo hierover terugkomen

Beter Bert.

even terug op Xiphos, why the hell was dat gebeurt? Ik bedoel, waarom deed je vriendin dat?

Vrouwen slaan is klote, doe ik liever ook niet... maar als ze doorgaan, moet je het dan maar pikken?
Ik d8 het niet.... maar dan niet op gezicht slaan, dan doe ik liever ijsbeentje ofzo...

Ik voel me gewoon schuldig, ben na die tijd gewoon weggelopen voor paar uur, half 12 tot 4 uur rond gelopen.
Ze heeft letterlijk me halfuur/3 kwartier lopen meppen, bijten, krabben(had haar x proberen tegen te houden gewoon om vast te houden + 1 corrigerende tik).
We hadden gewoon probleem over klein ding, ze kreeg de zin niet dus moest of andere manier me aandacht trekken.
Zo is het begonnen,

Vasthouden tot ze kalmeert, doe ik bij mn pa ook als ie kwaad is:+

Geprobeerd, werd ze alleen bozer om.

weglopen....


vrouw slaan is het laagste wat je kant doen imo..

Vind ik ook, mja. Weet niet how happend. Het ging gewoon los, bam.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen slaan en een corrigerende tik geven hè:+

Natuurlijk ga je een vrouw geen knock-out punch verkopen, maar als zei bijt, krabt en mept mag je imo best bijv. een ijsbeentje geven zoals driftpromo zegt.

Had beter door me ouders haar weg laten sturen, allemaal achteraf. Ze hadden deels mee kunnen volgen, me moeder was voor mij en me pa was tegen mij.

Mja, voel gewoon ellendig over. Dat ik zoiets hebben kunnen flikken, best wel veel spijt van. Is me 1ste en laatste x, maar wat ik moet ik doen als zoiets weer gebeurd? Ik snap wel, snel dumpen die handel. Liefde maakt blind :(
 
Last edited:
als ze jou zover kan krijgen, terwijl het iets is waar je 100% tegen bent... gewoon ermee kappen.. word er niet veel beter op..
 
Ik snap je punt wel, ik heb ook al vaak gedacht van, wijf als ge een man was kreeg ge toch een lel. :p

Maar dan is het een kwestie van de controle over jezelf niet te verliezen, ik had mss hetzelfde als jou gedaan als ze echt zolang heeft lopen bijten en krabben enz.
Dan ben je gewoon respectloos als vrouw zijnde, want ze wist, ik kan doen wat ik wil, ik ben een vrouw die sla je niet en bla bla bla...
 
Imo hierover terugkomen



Ik voel me gewoon schuldig, ben na die tijd gewoon weggelopen voor paar uur, half 12 tot 4 uur rond gelopen.
Ze heeft letterlijk me 3 kwartier/1 uur lopen meppen, bijten, krabben(had haar x proberen tegen te houden gewoon om vast te houden + 1 corrigerende tik).
We hadden gewoon probleem over klein ding, ze kreeg de zin niet dus moest of andere manier me aandacht trekken.
Zo is het begonnen,



Geprobeerd, werd ze alleen bozer om.



Vind ik ook, mja. Weet niet how happend. Het ging gewoon los, bam.



Had beter door me ouders haar weg laten sturen, allemaal achteraf. Ze hadden deels mee kunnen volgen, me moeder was voor mij en me pa was tegen mij.

Mja, voel gewoon ellendig over. Dat ik zoiets hebben kunnen flikken, best wel veel spijt van. Is me 1ste en laatste x, maar wat ik moet ik doen als zoiets weer gebeurd? Ik snap wel, snel dumpen die handel. Liefde maakt blind :(

Waarom loop je niet gewoon meteen weg?
 
ook als je 3 kwartier/uur wordt gemept?:+ Tuurlijk sla je een vrouw niet, maar als zo iemand zolang los gaat op je, dan spoort ze niet helemaal volgens mij... Was em al vrij snel genokt denk ik...
 
Wtf? Probeerde ze je op te eten ofzo? Half uur lopen bijten. 8P Dumpen die handel man...
 
Het is een kanibaal pas op kevin!

Neeh mooi kut jongen, was een gezellig en sociale meid. Helaas schuilt er altijd wel wat achter.
 
Laatste 3 woorden wss..

Yeah right. flut excuus...

Maarja voordat het persoonlijk wordt opgevat door Kevin/Xiphos, ik weet natuurlijk jullie relatie-omstandigheden dus kan er niks van zeggen. Maar alles wat ik zeg is objectief bedoeld. Het is en blijft gewoon kut voor je.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top