Shit: Te vroeg wakker en kut geslapen
Shit: lelijke kras op m'n auto ontdekt
Shit: Uitwijken voor een idioot op de weg waardoor een krat bier lazerde en de inhoud van 2 flesjes nu in de bank van m'n auto zit.
Shit: Stront chagrijnig
Overgeven is nog erger, wat afgelopen weekend in mijn auto is gebeurd Gelukkig ruik je er vrijwel niets van met 3 luchtverfrissers. Vlug verkopen dat ding voordat het warm weer word
Fun: kom net thuis, stap uit. Doe de auto op slot. Komt er een man naar buiten gelopen op de eerste etage, bleek dat m'n autosleutel op zijn deurbel reageerde Iedere keer als ik de auto dichtdeed ging die bel af, hij had er al weken last van
Wat te denken van na het uitgaan iemand die het raampje bij 130 open draait en denkt dat het dan wel buiten blijft. Het waaide zo over heel de achterruit
De avond er voor heb ik nog met hem een project van het voorterrein naar binnen gebracht, binnen met de kranen opgepakt en naar de andere kant van de loods gereden en toen weer bij hem op zijn trailer geladen om het daarna op de kade te zetten. Die chauffeur kwam zeer regelmatig bij ons op de zaak en hielp dan met transporten. Zo sta je nog met hem te werken en gisteren hoorde ik dit toen ik op de zaak aankwam, kreeg wel even een brok in mijn keel.
Wat te denken van na het uitgaan iemand die het raampje bij 130 open draait en denkt dat het dan wel buiten blijft. Het waaide zo over heel de achterruit
Niks mis mee toch? Gebeurt mij ook weleens, even naar zo'n wasbox afspuiten en klaar. Beter dan wanneer je in iemand zijn auto moet kotsen. Of je bedoelt dat het aan de binnenkant van de achterruit zat?
Haha, ook wel eens knetterlam in m'n auto getukt en net niet op tijd de deur open gekregen Goed gepoetst, een pak koffie erop geleegd voor de geur en een nieuwe stoelhoes gekocht.