Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
shit: :( weer terug in nederland
shit: vakantie over
fun: meisje wil scooter er bij kopen :P
shit: ze wil zo'n tjaptjoi retro geval

35fyaz.jpg

Shit: De hooikoorts is weer begonnen.
Shit: Vandaag serieus een keer of 50 moeten niezen! :D
Shit: Jeukende ogen.

Lol hier nog een incl. knalrode ogen die volop tranen.. onlangs gewoon ff moeten stoppen met de auto.. zag een grote waas.

50x niezen per dag hooikoorts noemen...
wilde gok dat ik dat soms al per uur heb x|
Oké, om 't iets beter uit te leggen.
We gaan altijd op tweede pinksterdag naar de braderie en daarna wat bbq'en bij de familie.
Ik liep daar over die braderie heen, godverdomme de hele tijd niezen.
Mensen keken me gewoon aan omdat ze dachten dat ik had moeten janken o.i.d.
Nou, daarna buiten gezeten om te bbq'en. Ook toen ging 't natuurlijk vrolijk door.
Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan, toen ben ik maar binnen gaan zitten aangezien 't daar wel meevalt met 't niezen.

Maar dat jeuken is zo irritant he, je wil 't niet, maar je doet 't toch! :D

Fun: moest net op 2 plaatsen wezen (o.a. bij een groot kasteel) in het buitengebied
Shit: er was een marathon ofzo dus ik werd geweigerd door zo'n vrouw met oranje hesje bij een kruispunt waar ik perse in moest.

Dus maar richting kasteel, maar om daar te komen moest ik weg over waar de marathon was, daar stond een politie blokkade.

Ik naar die agenten: ja ik moet hier in
politie: naar de gravin in het kasteel
ik: ja
politie: oooooh oke we zetten de auto wel even aan de kant en helpen je wel erlangs. Politie marathon ophouden, ik erlangs. 1x heen en 1x terug :D

Toen weer terug naar eerste adres via een smal zandweggetje (die alleen locals kennen, die dus niet geblokkeerd was) door een bos zodat ik in de marathon terecht kwam. Even later ga ik weer naar huis, marathonlopers inhalende, kom ik bij het kruispunt waar al het publiek/oranjehesjevolk en fotografen etc. stond. Die kop van die vrouw die mij eerst weigerde, priceless :D:D:D

Ik tussen dat publiek door:

[ir]http://www.f4rr.info/images/faces/trollface.jpg.png[/ir]

/coolstorybro

Ik maakte ook weer zoiets mee vandaag/Fun: stop ik pas achter een motor bij een stoplicht stapt de motorrijder af en laat zo de motor omvallen. ik dacht nouja wat is dit nou weer maarja er zijn rare mensen op de wereld..
stoplicht wordt groen en hij stapt op en rijdt weg. even later weer een stoplicht en ja hoor meneer stapt af en laat de motor zo omvallen. ik vond het zo raar, dus ik stap uit en vraag: hallo meneer waarom laat u toch die motor omvallen? zegt hij: normaal rijdt ik altijd zijspan.......

Dikke fun: 2e geworden met kartcompetitie vandaag.
Fun:gelijk snelste tijd neergezet, extra punten dus
Shit: gedeelde.3e.plek in het algemeen klassement
Fun:baas van de kartbaan vroeg of ik niet in zijn team wil komen rijden als hij mensen tekort heeft.
Shit: morten weer half 8 werken
Shit: snap niks van importeren maar miss zaterdag wat halen in uk.

Status
Not open for further replies.
Back