fun: krijg geld terug als ik item kapot maak (plastic case laptop) en er een foto van maak
fun: slopen
shit: plastic is hard maar niet te breken, zelfs met een redelijk kniptang kom ik er amper doorheen
Vast wel iets voor te verzinnen lijkt me , leuke uitdaging in ieder geval :7
Shit: Maandag op sollicitatie geweest, alles heel positief zeiden ze tijdens het gesprek. Word ik net opgebeld dat ik het niet ben geworden omdat ze bang zijn dat ik het qua conditie niet aankan. Ben inderdaad een dikke gast , maar om me nou voor magazijn werk te weigeren lijkt me nogal vreemd. Train 5x per week en ren dan wel geen kilometers, maar hele dag open neer lopen en pallets laden moet wel lukken.
Fun: weer paar sollicitaties de deur uit. Hopen dat die iets verder kijken dan hun neus lang is
Onderkant hadden ze niet laten zien maar zat vol met sleuven en gaten voor 'koeling', en met scharnieren oefende die druk uit op een stukje behuizing wat een beetje kapot was en ging steeds verder kapot. Niet echt goede redenen om geld terug te geven, maar wist niet zeker of ik wel positieve feedback (eBay) zou geven omdat de onderkant totaal anders is als ik had verwacht adh van de advertentie. (http://www.ebay.com/itm/330687106601)
Net een koffer vol Gedore tangen gevonden, lukt 't ook niet mee. Toen maar gaatjes geboord in een lijn over het midden en toen lukte buigen > breken wel na een paar keer. Echt bizar dat kunststof.
weddenschap verloren, terwijl we op een boerderij aan kloten waren.... wel apart, had zo'n beest nog nooit van dichtbij meegemaakt.... echt meewerken doen ze ook niet:|