Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Shit: Wat moet ik nou op me werk?!
Shit: Toch zomaar 3 uur per dag dat je ineens niets meer te doen hebt.

Mompelt iets over 't ElleGirl forum:# Who's in?
 
Fun/shit: gister scharrel/potentieel ''relatie'' ''iets'' stopgezet
Fun: morgen motor ophalen
Fun: als de golf door de apk komt... mag hij gelijk plat op zn bek met dikke hoepels
Fun: nieuw eigen kantoor voor mezelf
Shit: had vanmorgen om 9uur al geen zin meer om te werken vandaag
Fun: zit hier toch alleen dus lekker voor mezelf werken :p
 
Fun: Net reed op een provinciale weg een vrachtwagen + oplegger. Ernaast ligt een fietspad waar net 3 meisjes fietsten. Vrachtwaggel beland in de berm. Berm is kletsnat van alle sneeuw/regen = slijk/modder. Meisjes fietsten toevallig op het goede moment op de goede plaats. God, die zagen eruit! hahaha!
 
Fun: Net reed op een provinciale weg een vrachtwagen + oplegger. Ernaast ligt een fietspad waar net 3 meisjes fietsten. Vrachtwaggel beland in de berm. Berm is kletsnat van alle sneeuw/regen = slijk/modder. Meisjes fietsten toevallig op het goede moment op de goede plaats. God, die zagen eruit! hahaha!

:D

Mooie dingen zijn dat, tot het jezelf overkomt :p

Zelfde als dat je niet anders dan door een plas kan en er dan net iemand op de stoep loopt ofzo :D
 
Shit: gvd *&^&(^$% wil ik net een theorieexamen voor mn motor rbw reserveren, betalen met ideal, staat er 50 cent te weinig op mn betaalrekening
Shit: staat er dat je het nogmaals moet proberen
Shit: krijgt ik steeds een scherm dat er iets is met de betaling en ik niet opnieuw kan reserveren

Shit: techniek van tegenwoordig.....

:p
 
Fun: Vanavond carnavallen
Fun: Begint goed meet Coone hier in de lokale kroeg, dus geen last van die kutmuziek :#
Fun: Word weer een hoop beleven
Shit: 5 dagen een kater :p
 
Shit: van je vrienden moet je het hebben. Vorige eigenaar van m'n auto zegt me nog 2 nieuwe voorbanden toe. Dan is het moment daar dat de banden vervangen moeten worden, en dan wil ie alleen de kosten betalen als HIJ bepaalt wat voor banden erop komen terwijl het mijn auto is. Conclusie: pinnen..
 
Heb ik ook gezegd, maar dat wilde ie niet. Het moest zoals hij het wou, en ik zei ook, geef maar gewoon contant. Daarna werd ie pissig en wilde nog maar 1 band betalen, Uiteindelijk wou ie nog maar 100 euro geven. Ipv de eerste belofte van 2 kwaliteits 225/40-18 banden naar keuze, dat red je niet met 100 euro. Ben ook gelijk klaar met die gozer.
 
Fun: Hell yeahh! eindelijk carnaval!
Fun: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=l5kBm9M1D1k"]Barry Badpak - Kamelenteen (Official Video) - YouTube[/ame]
 
shit: zijn hier 3 boetes op de mat gevallen voor onverzekerde scooters, niet geschorst
3 X 300+ euro's !!!

fun: geen van de 3 zijn voor mij :W:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top