fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Shit: Uitlaat van mijn auto gebroken;(
Shit: Gaat weer geld kosten.
Fun: Morgenavond stappen in breda.
Fun/Shit: Dit weekend misschien eens rustig aandoen met stappen

http://shannon-al.hyves.nl/?ref=sr Hier heb je de Hyves van die Shannon. Even een x langs gaan? De helft word dan wel in Natura uitbetaald. Neem aan dat je dat ook wel begrijpt:+

Edit: ik ken haar nog van gezicht, waarvan precies weet ik niet meer.

Heb de 1e week van november nog niks te doen behalve auto kopen en huis inrichten :P :D
wat had je ingedachte voor vergoeding :P

Shit: vanacht weer gezeten bij paard met gas koliek :/
fun: vanmorgen gedoken met partij Amerikanen.. wat een fucking idioten zijn dat toch!

Fun : Nachtje naar Laren toe met moeders
Fun : Spend all the money!
Shit : Vreselijke spierpijn door t sporten :')

Heb de 1e week van november nog niks te doen behalve auto kopen en huis inrichten :P :D
wat had je ingedachte voor vergoeding :P

Sowieso heb ik geen vrij dan, maar vergoeding weet ik niet. Krat pils ofzo:P

Edit: Via via kan ik misschien wel aan haar adres komen. Ik heb haar hyves ook maar via de vriendin van een maat van me gevonden. Ik ken haar gezicht waarschijnlijk van een feestje dus.

Last edited:
En vooral maar alles op dit forum neer blijven pleuren, en dan ruzie krijgen en der tv jatten.

Geef je ongeveer 48-72 uur in dit land en je zit alweer vast.

Hulp nodig? :+

Fun: ik doe via het werk mee aan een kartcompetitie
Fun: ik reed best goed, tijd van het beste team was gemiddeld 43,66 en ik reed gemiddeld 44,57 dus mag niet klagen.
Shit: er zat een kerel in mijn team die gewoon meer dan 1 minuut over een ronde wist te doen.
Shit: hij stond nog niet eens klaar bij de wissel, pitstop duurde minimaal 30 sec langer dan normaal.
Fun: dankzij mij toch niet als laatste geëindigd.
Fun: het andere team van het werk heeft nog een beker meegenomen.
Fun: nu al beslist dat de volgende x die slome knakker niet mee doet maar er een paar snelle bij komen. Dan kunnen we misschien ook nog eens richting de prijzen gaan.

Fun: Aad heeft een keer gekart en kan er weer een heel boekwerk over schrijven.
Shit: Mensen die fanatiek gaan karten tijdens een fkn bedrijfsuitje. :D

Idd, het is nog niet zo professioneel dat we zelfs met oortjes enzo rijden maar we doen niet mee voor de fun. We gaan wel voor de prijzen.

gefeliciteerd met rijbewijs

aerox = altijd met wat werk, en met wat werk bedoel ik dat je de kappen eraf moet halen voor je er mee naar de oudijzer boer mag :p

En vooral maar alles op dit forum neer blijven pleuren, en dan ruzie krijgen en der tv jatten.

48/72 uur.. jij bent positief :P

fun: net schoonzusje op het vliegtuig gezet naar NL
shit: nu echt me laatste 7 dagen op Aruba ( iig voor dit jaar :P )
shit: kon het niet laten om op de weegschaal te gaan staan bij de airport..
shit: vertrouw die weegschaal voor geen cent!
SHIT!!!!!!: Anders ben ik in 1 jaar tijd 15 kilo aangekomen..
LEVEN DE POLAR!!! :(

En heb het hier ook al voor elkaar hoor :P
Ben gisteren door de politie uit advocaten kantoor gezet... :winner:
Heb ze volgens hun bedreigd enz.. Heb enkel gezegd dat ze niks doen, en dat ik blij ben dat ik alle gesprekken heb opgenomen met me camera en ik die ga publiceren..
binnen 1 uur had ik gelijk weer aangetekende brief thuis/email :W

Ik zeg u aan dat indien u handelingen verricht die onrechtmatig zijn jegens mijn client en dit kantoor ik aangifte zal doen, wegens onrechtmatige opname en bedreiging. U gaf immers een duidelijke bedreiging van uw kant jegens mijn client en dit kantoor en daar zullen wij geen genoegen mee nemen. Wij zullen ALLE maatregelen nemen en ALLE tot onze beschikking staande middelen om u civielrechtelijk aansprakelijk te houden en strafrechtelijk te doen vervolgen.
U dient hier goed nota van te nemen.

Ik had u al eerder verteld dat u maar een advocaat in moet schakelen, maar u denkt kennelijk dat u deze zaak op deze manier kan ‘regelen’ en daar is wat mis mee.

U bent verboden om naar ons kantoor te komen en weer allerlei onwaarheden te preken en schandaal te veroorzaken. Aangezien u hebt aangegeven een onbetrouwbare sujet te zijn, zullen wij indien u dit kantoor weer betreedt, wederom de politie er bij nemen.

Is btw de advocaat van me oude huurbaas die vent heb me bedreigd enz..
en eist 4000USD van me. omdat ik per direct ben verhuist 8 maanden geleden dus kreeg brief of ik wou langs komen.. Dat deed ik en sinds dien dreigt ze enkel dat ze me aanklaagt, maar dat is op heden nog niet gebeurd, dit ging ff vragen wanneer ik nou voor moest komen :P

Status
Not open for further replies.
Back