http://shannon-al.hyves.nl/?ref=sr Hier heb je de Hyves van die Shannon. Even een x langs gaan? De helft word dan wel in Natura uitbetaald. Neem aan dat je dat ook wel begrijpt:+
Edit: ik ken haar nog van gezicht, waarvan precies weet ik niet meer.
Heb de 1e week van november nog niks te doen behalve auto kopen en huis inrichten
wat had je ingedachte voor vergoeding
Fun: ik doe via het werk mee aan een kartcompetitie
Fun: ik reed best goed, tijd van het beste team was gemiddeld 43,66 en ik reed gemiddeld 44,57 dus mag niet klagen.
Shit: er zat een kerel in mijn team die gewoon meer dan 1 minuut over een ronde wist te doen.
Shit: hij stond nog niet eens klaar bij de wissel, pitstop duurde minimaal 30 sec langer dan normaal.
Fun: dankzij mij toch niet als laatste geëindigd.
Fun: het andere team van het werk heeft nog een beker meegenomen.
Fun: nu al beslist dat de volgende x die slome knakker niet mee doet maar er een paar snelle bij komen. Dan kunnen we misschien ook nog eens richting de prijzen gaan.
48/72 uur.. jij bent positiefEn vooral maar alles op dit forum neer blijven pleuren, en dan ruzie krijgen en der tv jatten.
Geef je ongeveer 48-72 uur in dit land en je zit alweer vast.
Hulp nodig? :+
En vooral maar alles op dit forum neer blijven pleuren, en dan ruzie krijgen en der tv jatten.
Geef je ongeveer 48-72 uur in dit land en je zit alweer vast.
Hulp nodig? :+
Ik zeg u aan dat indien u handelingen verricht die onrechtmatig zijn jegens mijn client en dit kantoor ik aangifte zal doen, wegens onrechtmatige opname en bedreiging. U gaf immers een duidelijke bedreiging van uw kant jegens mijn client en dit kantoor en daar zullen wij geen genoegen mee nemen. Wij zullen ALLE maatregelen nemen en ALLE tot onze beschikking staande middelen om u civielrechtelijk aansprakelijk te houden en strafrechtelijk te doen vervolgen.
U dient hier goed nota van te nemen.
Ik had u al eerder verteld dat u maar een advocaat in moet schakelen, maar u denkt kennelijk dat u deze zaak op deze manier kan ‘regelen’ en daar is wat mis mee.
U bent verboden om naar ons kantoor te komen en weer allerlei onwaarheden te preken en schandaal te veroorzaken. Aangezien u hebt aangegeven een onbetrouwbare sujet te zijn, zullen wij indien u dit kantoor weer betreedt, wederom de politie er bij nemen.
Fun/shit; aan t twijfelen om in de buurt een aerox met wat werk op te halen :X