fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Dus de komende weken zo'n heerlijke open gebroken stoep voor de deur :P

Mja resultaat is er wel naar :W

Shit: Op je bek gaan onder de douche en vervolgens je knieën heerlijk tegen de muur aan knallen x|

Nee hoor, is eind van de dag/morgen weer gewoon dicht ;) Zijn nu overal in het dorp bezig hier :)

Fun: door de wind was een de tent(bestaande uit een stelling van steigerpijpen en van dat witte krimpdoek) weggewaaid en er zat net iemand te lassen:D
Fun: eindelijk wat overuren maken van de week

Bizar: Vanacht, op me facebook account @ iphone ( bij mensen die je misschien kent )
in eens een meisje Shannon de nooijer.. Ik denk..
Ik ken die naam! das me oplichtster van 4 jaar geleden! ( 500,- nooit meer wat van gehoord.. ) maar die woonde in Vlissingen.. dus ik klik der profiel aan..
BINGO! is het gewoon Vlissingen en dus me oplichters..

FUN: Heb maar een vrienden verzoek gedaan.. maar denk dat ze die weigert..
ben toch wel benieuwd wat de link met mijn vrienden is met haar.. :D

4 jaar geleden een iphone 1gen. ( zoek @ forum )
Het rare is.. ( ze heb me vriend verzoek geweigerd.. :P)
maar toch kan ik online der vrienden zien!
en geen 1 is er bevriend met de mijne.. dus hoe de fuck kwam "zij" in mijn "misschien ken je deze vriendenlijst voor" ?

kan je er nu niks mee doen dan??

Fun: forelvissen voor 't eerst geslaagd :W mooie vissen gevangen
Fun: vriend is in water gevallen
shit: niemand wou me vis schoonmaken, moest dus zelf doen :(
Fun: vrijdag zeevissen (wrakvissen)

en geen 1 is er bevriend met de mijne.. dus hoe de fuck kwam "zij" in mijn "misschien ken je deze vriendenlijst voor" ?

ik zou haar adres opzoeken en even "langs" gaan als je terug in NL bent

kan je er nu niks mee doen dan??

voor mij is het geld afgeschreven.. weg jammer en helaas!
+
heb onder haar naam/rekening nummer diverse goeie doelen gesteund :X
( ik weet kan ze storneren.. maar toch :P )

Maar toch hoop ik nog steeds der eens tegen te komen.. en dan wandel ik ook nog ff met de lcd scherm onder me armen weg.. never fuck with a hagenees! })

edit:
kan proberen der facebook te hacken..
heb dit alleen nog nooit op facebook geprobeerd.. maar haar gmail zat ik toen in 5 minuten in :P

fun: weer prachtig weekendje gehad
fun: kameraad was zo blauw; had ie in ze broek gepist--> telefoon kapot door waterschade :p

vanuit je gmail of hotmail contactlist..

Misschien van je mail oid. Ik heb ook mensen erin staan waar ik ooit scooteronderdelen oid van heb gekocht, jaren geleden.

http://shannon-al.hyves.nl/?ref=sr Hier heb je de Hyves van die Shannon. Even een x langs gaan? De helft word dan wel in Natura uitbetaald. Neem aan dat je dat ook wel begrijpt:+

Edit: ik ken haar nog van gezicht, waarvan precies weet ik niet meer.

Edit 2:

Fun: ik doe via het werk mee aan een kartcompetitie
Fun: ik reed best goed, tijd van het beste team was gemiddeld 43,66 en ik reed gemiddeld 44,57 dus mag niet klagen.
Shit: er zat een kerel in mijn team die gewoon meer dan 1 minuut over een ronde wist te doen.
Shit: hij stond nog niet eens klaar bij de wissel, pitstop duurde minimaal 30 sec langer dan normaal.
Fun: dankzij mij toch niet als laatste geëindigd.
Fun: het andere team van het werk heeft nog een beker meegenomen.
Fun: nu al beslist dat de volgende x die slome knakker niet mee doet maar er een paar snelle bij komen. Dan kunnen we misschien ook nog eens richting de prijzen gaan.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back