Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Maar dat ga ik niet doen, wel met 17 beginnen met theorie en les, en met 18 afrijden. Heb geen zin om nog een jaar met een 'coach' te rijden.

Zo ken ik een meisje die 'm na 3 jaar oid nog niet heeft. Dat zo iemand dan nog gewoon examen mag doen 8P

na 3x? 5x? ga je niet meer normaal examen doen maar moet je verplicht naar speciale rijschool van cbr ofzo

heb zelf alles in 7 weekjes gehaald van proefles tot examen, als ik sommigen hoor dat je een jaar ofzo bezig bent om je rbw te halen, zou gek worden / motivatie weg

Fun: vandaag eindelijk begonnen met stage.
Shit: belt de leerling af omdat ie liever gaat surfen :L
Shit: zat al in de tram in amsterdam, kon dus Mooi terug naar huis.

@Lodewijk: Moest hij ook doen via CBR.

Shit: Die kleine kkvliegjes die tegen de ruit vliegen, probeer je ze weg ze sproeieren/wisseren. Heb je een streep van 0.5 bij 40cm en dat 20x ofzo. En ook niet weg gaan ofzo :(

na 3x? 5x? ga je niet meer normaal examen doen maar moet je verplicht naar speciale rijschool van cbr ofzo

heb zelf alles in 7 weekjes gehaald van proefles tot examen, als ik sommigen hoor dat je een jaar ofzo bezig bent om je rbw te halen, zou gek worden / motivatie weg

Heb ook gehad dat mn motivatie echt helemaal weg was. Maar goed, nu zit er eindelijk vaart in dus ben wel blij. Kan echt niet wachten op mn auto :7. Elke keer als ik een zie dan komt de motivatie wel vanzelf.

Heb ook gehad dat mn motivatie echt helemaal weg was. Maar goed, nu zit er eindelijk vaart in dus ben wel blij. Kan echt niet wachten op mn auto :7. Elke keer als ik een zie dan komt de motivatie wel vanzelf.

Als je motivatie of rijles wil mag je gerust een PM sturen :P

@michel, iets aan het downloaden/installen maar niet op start gedrukt?

Last edited:
Shit: hoop gezeik met n meisje, sta op het punt om er een punt achter te zetten :X Vanavond mag ze dr best doen om het uit te praten, en zoniet dan is het afgelopen voor mij, voor m'n eigen bestwil.

Wel mee eens, plaats je in haar positie (realistisch in zijn, niet koppig). Als het dan nog steeds echt domme dingen van haar zijn, dan oprotten. Je bent 18? Komen nog genoeg anderen en beteren.

Status
Not open for further replies.
Back