Ze moeten Sensation White is 1x overdoen zoals het 10 jaar geleden was. Als ik zo op YouTube kijk, ben ik ook zeker niet de enige die dat nog wel is zou willen meemaken.
Shit : Kut INHOLLAND. Word ik om 20;00 gemaild (gister) dat ik vandaag een tentamen heb, zonder nader te noemen tijd, of ik nog kom :S Wtf, hoe moet k leren voor iets in niet eens een avond.
Shit : Kut INHOLLAND. Word ik om 20;00 gemaild (gister) dat ik vandaag een tentamen heb, zonder nader te noemen tijd, of ik nog kom :S Wtf, hoe moet k leren voor iets in niet eens een avond.
Hoewel ik dit prima van mezelf herken dus je niet veroordeel, ist idd wel zo "ik dacht dat" betekend gewoon "fuck dat, wie gaat op roosters kijken, ik wacht geowon tot het te laat is"
Nee bij ons is t zo dat dit soort dingen niet op een rooster staan maar gewoon worden doorgegeven door de docent. Lijkt me logisch dat het een tijdje van te voren wordt gezegd. Het is een assessment over schulden, dus geen theoretisch tentamen .
Nee bij ons is t zo dat dit soort dingen niet op een rooster staan maar gewoon worden doorgegeven door de docent. Lijkt me logisch dat het een tijdje van te voren wordt gezegd. Het is een assessment over schulden, dus geen theoretisch tentamen .
Oud collega heeft 6/7x over theorie gedaan, en 5x praktijk en had hem nog niet en vervolgens een tijd mee gestopt zodat hij theorie weer moest halen...never ending story en heeft hem nog steeds niet. Dus het kan altijd erger
Fun: Poezen die al dagen wild zijn van een flessendopje :#