This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun: volgende week zaterdag al weer sensation! heb er zin in!

gaan er nog meer mensen hier?

Ze moeten Sensation White is 1x overdoen zoals het 10 jaar geleden was. Als ik zo op YouTube kijk, ben ik ook zeker niet de enige die dat nog wel is zou willen meemaken.

Shit : Kut INHOLLAND. Word ik om 20;00 gemaild (gister) dat ik vandaag een tentamen heb, zonder nader te noemen tijd, of ik nog kom :S Wtf, hoe moet k leren voor iets in niet eens een avond.

Nja als er niks word gecommuniceerd aan de student vind ik het niet heel erg ''baas'' tbh. Ga er maar heen vanmiddag, stelletje debielen dat t zijn.

Shit : Kut INHOLLAND. Word ik om 20;00 gemaild (gister) dat ik vandaag een tentamen heb, zonder nader te noemen tijd, of ik nog kom :S Wtf, hoe moet k leren voor iets in niet eens een avond.

Hoewel ik dit prima van mezelf herken dus je niet veroordeel, ist idd wel zo "ik dacht dat" betekend gewoon "fuck dat, wie gaat op roosters kijken, ik wacht geowon tot het te laat is"

:+

Nee bij ons is t zo dat dit soort dingen niet op een rooster staan maar gewoon worden doorgegeven door de docent. Lijkt me logisch dat het een tijdje van te voren wordt gezegd. Het is een assessment over schulden, dus geen theoretisch tentamen .

Nee bij ons is t zo dat dit soort dingen niet op een rooster staan maar gewoon worden doorgegeven door de docent. Lijkt me logisch dat het een tijdje van te voren wordt gezegd. Het is een assessment over schulden, dus geen theoretisch tentamen .

Kan je mooi je leraar de schuld geven:+

Dat is wat je hoopt, in de praktijk kan dit ernstig tegenvallen

Hoop dat je het in 1 keer haalt, heb er 3 +) keer over gedaan... Wat een ongelofelijke teringhekel heb ik sindsdien aan dat KUT CBR...

Eh als je eens weet hoe lang k al over mn rijbewijs doe. Hernia tussendoor gehad dus mocht niet meer lessen blabla.

Maat van me denkt dat hij prima kan rijden. Echter had hij 5x nodig voor zn rbw. Maar het lag niet aan hem! Dus no worries laine

Oud collega heeft 6/7x over theorie gedaan, en 5x praktijk en had hem nog niet en vervolgens een tijd mee gestopt zodat hij theorie weer moest halen...never ending story en heeft hem nog steeds niet. Dus het kan altijd erger

Fun: Poezen die al dagen wild zijn van een flessendopje :#

Zo ken ik een meisje die 'm na 3 jaar oid nog niet heeft. Dat zo iemand dan nog gewoon examen mag doen 8P

Status
Not open for further replies.