Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
130 Euro 8P Ik heb er een van 40 en die werkt ook meer dan prima hoor :p

Maar idd, je hebt het zo terugverdiend :)
 
Ach, een beetje model in je haar is ook niet verkeerd.

Zat tijdje terug ook wel te denken om de tondeuse te pakken met het grootste kammetje. Maar als ik al op die 17 euro per 5/6 weken moet gaan letten.
 
Fun: gister gezellig kroegje gepakt!
Shit: half 2 in bed
Shit: half 6 op
Shit: werken van half 7 tot half 7
 
Deed ik ook altijd, beste oplossing. Scheelt ook met afdrogen na t douchen:D Minpunt is dat mensen denken dat je terminaal bentx|


voor mezelf altijd zo kort mogelijk, heb toch altijd pet op... maar ik knip me broertje ook, en die wilt altijd model hebben... gaat ook goed :W

gewoon veel oefenen :p
 
Shit: vanacht gebeld door me vriendin.. Ben aangeklaagd op Aruba voor 4000$ door me oude huisbaas :X

Shit: moet maandag al langs komen :X

Fun: vertrek maandag pas uit Denhaag naar Aruba :)

Fun: Huisbaas vanacht met een te lamme kop opgebeld en Verrot gescholden :X en hem gezegd dat het goedkoper is om hem te laten omleggen :X

Shit: broer die ochtend dienst heeft en mij vrolijk ff wakker maakt..

Fun: Paintballen en vanacht :W

Shit: Giga na dorst!
 
Shit: vanacht gebeld door me vriendin.. Ben aangeklaagd op Aruba voor 4000$ door me oude huisbaas :X

Fun: Huisbaas vanacht met een te lamme kop opgebeld en Verrot gescholden :X en hem gezegd dat het goedkoper is om hem te laten omleggen :X

Die lui zeggen zoveel joh, of ben je echt aangeklaagd? Meestal is t meer dreigen:p
 
Fun : Vrijgezellenfeest heel de dag
Shit : Moet om half 11 morgenochtend bij mn broer zijn :+
 
Ik doe altijd met grootste opzetstuk, prima!:)

Fun: Even naar Duitsland gereden om motorkleding te kopen:+
 
Ja het infuus zat er al in voor ik het wist, ik kan er ook echt niet tegen. Prikken enzo moet ik ook al niets van hebben. Alhoewel ik die toch wat gehad heb in het ziekenhuis

Heb in mijn ziekenhuis tijd ook genoeg spuiten en dergelijke gehad :p Sowieso 1x per dag Trombosespuit omdat ik al die tijd mijn been niet kon gebruiken, tegen trombose dus. En die heb ik nog 42 mee naar huis gekregen :p

Operatie aan me pols was wel het hoogtepunt. Infuus in me rechterhand voor de verdoving zat meteen in 1x goed.

Infuus in me linkerhand hebben ze 5x opnieuw moeten doen :X Heel mn arm hing vol met infuzen, en toen ze een goede hadden gezet haalde ze de overige er pas uit. Me arm nog mooi bont en blauw geworden op 1 plaats ook :p

20fsr3m.jpg


Dag erna ook echt nog 3x zo blauw :p
 
Shit: engels examen ging slecht
Shit: morgen ochtend geschiedenis
Fun: daarna alleen nog maar eco en wiskunde
Fun: in het ergste geval een 6,6 moeten halen voor wiskunde en 5,7 voor eco halen
Fun: een vriend die na 1date een "vriendin" heeft
Fun: en een filmpje heeft gemaakt hoe die word gepijpt op die zelfde 1e date xD
 
lol.
Fun: Na 4 uur reizen weer terug in het zuidelijkste puntje van 't land..
Shit: 40min in een propvolle bus zitten omdat er werkzaamheden op het spoor zijn.
Fun: Zaterdag nacht... Heel veel leuke dames ontmoet.
Shit: 2,5 uur 's nachts door Almere gelopen.
Fun: Nachtje door halen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top