Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun: over 2 weken voetbalweekend:W
Fun: Voetballende, blonde vrouwen die bier uit de fles drinken!
Shit: Brak uit je nest stappen en vrouwen alweer met bier langs zien lopen, iig zo ging het vorig jaar:D

Fun: Thema feest: " Wat je vroeger altijd al had willen worden" :D!!
 
Ook leuk, hoe makkelijk je je in kan schrijven in Aruba. Teminste ik wel.. Maar hoe DRAMA het is om weer in NL in te schrijven x|:X!! Werd gvd behandeld als een illegale. Heb nog steeds NL paspoort en ben maar jaartje weggeweest hoor 8P

ja maar jij zat er voor het "volk en vaderland"
ik woon/werk er:D
ben half jaar ebzig geweest tussen Dimas en cenco, steeds kreeg ik te horen nee dat kan niet meer u moet eerst uw werkvergunning tonen
9 mei me pasfoto's ingeleverd bij Dimas voor me papieren zet dat wijf
U bent toch nederlander? dan hoeft u geen dimas.. :X

maar goed zie het wel als ik maandag terug ga of ik het land binnen kom of niet :':)#

ook leuk was die 100% controlle op schiphol..

Waar komt u vandaan? Uit een vliegtuig...
Ja komt u maar mee..
geloof gelijk 15 minuten op kantoortje gezeten vragen beantwoorden, wat ik doe.. waar ik van leef.. AH horeca! daar word veel coke in gebruikt he!
pff sukkels en omdat ze mij hadden daar liepen er 10 van die anti's door :|
 
Shit: Afgelopen K-dag bij ons ingebroken, oa Plasma tv weg
Shit: Beld me vriendin net dat er iemand tegen mijn auto is aangereden, schade aan de achterbumper
Fun: Unive zal blij met mij zijn
Fun: Ik ben blij met unive
 
Shit: Na 2 jaar weer eens naar de tandarts gegaan ivm faillisement CDK (oude tandarts). Dus weer bij de tandarts aangeklopt die ik daarvoor had:#

Shit: Dacht dat ik minstens 2 gaatjes had ivm pijn bij zoetigheid en koude dranken..

FUN: 0,0 gaatjes en hoef pas over een jaar terug te komen omdat hij het onzin vond om elk halfjaar op controle de komen:W
Fun: Prima dus!:D


-----

Fun: Kapper geweest
Shit: 30eu:X
Fun: Stiekem gevraagt aan der of ze ook "zwart" knipte. Volgende keer dus voor de helft bij haar thuis:#!
 
Laatst ook naar kapper geweest, 22,5 eu. Ziet er nog niet uit ook. Nederlandse kappers zuigen echt:X
 
Shit: kat heeft gekneusde knie
Shit: loopt amper
Fun: zomenteen ff filmpje kijken
Fun: zandstraler gevonden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top