This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun: Nog 1 dagje, dan weekend!
Fun: Zaterdag Ground Zero!
Fun: Zondag Freshtival!
Shit: Maandag kun je me opvegen...

@ Frank
Tanden komt helemaal goed hoor, mijn hele voorgevel heeft er ook al 2x uit gelegen. Nu niets meer van te zien

Jaa kheb het ook al eerder gehad met 1 tand.
Maar nu zijn er zeg maar van 3 allemaal stukjes afgebroken.
Ik hoop dat ze nog kennen fixen en dat het geen kronen worden.. Zit ik niet zo op te wachten.

Bij mij zijn ze destijds ook weer aangezet, nu inmiddels wel kronen. Zijn echt top btw, 10x beter dan aanzetten. Kun je tenminste weer op volle kracht bijten, dat kon/durfte ik nooit.

zelf ook aangezet stukje voortand (ooit eruit geslagen met tennis racket ) maar is wel minder, kleurverschil is aanwezig, en gaat 1x per jaar toch wel los...

Gefeli Rickaaah.

Shit: Net bij tandarts geweest en heeft er nog weinig aan kunnen doen. Hij gaat nog even goed nadenken wat beste oplossing zal worden.

Fun: Zo maar rondje met de Supra doen uit verveling

Shit: Net een verklaring afgelegd op het politiebureau, omdat ik verdacht word van het verlaten van een ongeval.(lees: achteruit ingeparkeerd en auto naast me geraakt). Werd niet eens aangesproken, geen briedje niks. Ik ben er echt goed zuur van, sta nu -4 jaar in me verzekering door dit geintje. en ik geloof gewoon niet dat het uberhaubt gebeurd is, die mocro wou gewoon de schade van ze a4 gerepareerd hebben en heeft mijn ragbak als schuldige aangewezen.

Shit: auto verzekering is voor mij nu 95e p.m. voor een astra F.
Fun: op me moeders naam 15e p.m.
Shit: bouw zo geen jaren op

Status
Not open for further replies.