big-t EPC 8 June 2011 #321 Shit: @ work Fun: Beuners Wesking said: shit: door het blok heen geveild Click to expand...
Robert Superrrjoden! 8 June 2011 #322 Laine said: Shit : Hond gister in laten slapen Click to expand... De herder?
Melv16 Gewoon Melvin.. 8 June 2011 #323 Fun: Met vaders in een Focus RS gereden Fun: Gaat hard! Fun: 180 km/h over een boeren weg waar je 60 mag :+
Fun: Met vaders in een Focus RS gereden Fun: Gaat hard! Fun: 180 km/h over een boeren weg waar je 60 mag :+
S sbk replica Well-Known Member 8 June 2011 #325 shit:straks werken tot 2 uur+- vanacht. fun: nog 1 dag werken en dan vakantie!! shit: moet men tas nog inpakken !
shit:straks werken tot 2 uur+- vanacht. fun: nog 1 dag werken en dan vakantie!! shit: moet men tas nog inpakken !
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 8 June 2011 #326 Dan ben je dus gewoon een mongool als je 180 gaat rijden waar je 60 mag :X
ErwinZ GC Member 8 June 2011 #329 Ach, ook wel eens 260 gereden waar je 80 mag... Wel met motor, maar dan nog
Tinus_070 Haagse Koning* 8 June 2011 #330 Laine said: Thanks iedereen. Ben met die hond opgegroeid, kreeg haar toen k 5 jaar was en ben nu 19 dus de impact is erg groot. Was er ook bij toen ze in werd geslapen, en hou t nu soms nogsteeds niet droog hoor. Click to expand... Sterkte Laine! Ik denk vaak ook nog terug aan mijn beestje. (18/11/2000 - 11/01/2011) Heb nu af en toe nog steeds dat ik eraan denk, vooral als je een soort gelijke hond ziet.
Laine said: Thanks iedereen. Ben met die hond opgegroeid, kreeg haar toen k 5 jaar was en ben nu 19 dus de impact is erg groot. Was er ook bij toen ze in werd geslapen, en hou t nu soms nogsteeds niet droog hoor. Click to expand... Sterkte Laine! Ik denk vaak ook nog terug aan mijn beestje. (18/11/2000 - 11/01/2011) Heb nu af en toe nog steeds dat ik eraan denk, vooral als je een soort gelijke hond ziet.
Thomass euner 8 June 2011 #332 ErwinZ said: Ach, ook wel eens 260 gereden waar je 80 mag... Wel met motor, maar dan nog Click to expand... Dan ben je dus gewoon een mongool als je 260 gaat rijden waar je 80 mag :X Last edited: 8 June 2011
ErwinZ said: Ach, ook wel eens 260 gereden waar je 80 mag... Wel met motor, maar dan nog Click to expand... Dan ben je dus gewoon een mongool als je 260 gaat rijden waar je 80 mag :X
Melv16 Gewoon Melvin.. 8 June 2011 #333 ::Michel:: said: Dan ben je dus gewoon een mongool als je 180 gaat rijden waar je 60 mag :X Click to expand... Was je er bij dan ?
::Michel:: said: Dan ben je dus gewoon een mongool als je 180 gaat rijden waar je 60 mag :X Click to expand... Was je er bij dan ?
Frank "Because racecar" 8 June 2011 #334 Shit: Containerdeur op me werk tegen me voorhoofd aan gehad met Mach2. Shit: 8 hechtingen verder en lichte hersenschudding en paar kapotte tanden. Fun: Lang weekend Miss nog ff fototje plaatsen dadelijk
Shit: Containerdeur op me werk tegen me voorhoofd aan gehad met Mach2. Shit: 8 hechtingen verder en lichte hersenschudding en paar kapotte tanden. Fun: Lang weekend Miss nog ff fototje plaatsen dadelijk
Melv16 Gewoon Melvin.. 8 June 2011 #337 Damn, klote ! Sterkte/beterschap Hoop voor je dat je tanden gerepareerd kunnen worden enzo !
Dennis ToetToet 8 June 2011 #338 Frank said: Shit: Containerdeur op me werk tegen me voorhoofd aan gehad met Mach2. Shit: 8 hechtingen verder en lichte hersenschudding en paar kapotte tanden. Fun: Lang weekend Miss nog ff fototje plaatsen dadelijk Click to expand... Wow, sterkte man! pak je rust in ieder geval. Mijn PM kan wel even wachten, bel je binnenkort wel Beterschap!
Frank said: Shit: Containerdeur op me werk tegen me voorhoofd aan gehad met Mach2. Shit: 8 hechtingen verder en lichte hersenschudding en paar kapotte tanden. Fun: Lang weekend Miss nog ff fototje plaatsen dadelijk Click to expand... Wow, sterkte man! pak je rust in ieder geval. Mijn PM kan wel even wachten, bel je binnenkort wel Beterschap!
Frank "Because racecar" 8 June 2011 #339 Thnx voor de reacties! Hoop idd ook dat ze me tanden beetje kunnen fixen. Ja denn laat maar wat weten.
Thnx voor de reacties! Hoop idd ook dat ze me tanden beetje kunnen fixen. Ja denn laat maar wat weten.