Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Fun: Lekker auto gewassen!
Shit: wat was dat kreng smerig (zwarte auto)
Fun: Nu is die weer nice, alleen morgen nog ff waxen.

Fun: pannekoeken eten :love:
 
Fun, vrij
Fun, motor rijden
Fun, Dutch super cars practice dag op de TTbaan, zo ff kijken
Fun, stofzuigen en de afwas achter de rug
 
Fun: Klaar met werken
Fun: Lekker weer!
Shit: Zaterdag toch níet vrij FFFUUUU
Fun/Shit: Deze maand dik 200uur gemaakt. 08:30-17:00 Kantoor & 17:30-21:00 Tankstation. Lange dagen maar dík geld:W
 
Fun: Even naar oude school geweest, wat overleggen over stappen met wat maten van me(zittenblijvers).

Shit: Sta daar aan een tafel, loopt er een neger langs, ik kijk hem aan, gaat ie voor me staan: Wat is je probleem mangg! Ik zo: ja ik kijk naar je, prima toch. Hij weer: Ja, doe niet zo stoer dan gek, je weet niet wie ik ben jongeeee, ik weer: Ik doe niet 'stoer' en wat boeit me het wie je bent, hij weer (helemaal spacend), jongee, ik maak je dood geakkk!

Fun: Heb hem maar even goed duidelijk aan z'n verstand gebracht dat ie dat niet hoeft te proberen.

Teringtuig!
 
Shit; een maat is opgelicht met bb via marktplaats
Fun: via ip adress enzo gevonden
Shit: is in Rotterdam
Fun: zondag met 4man en wat knuppels erheen
Shit: mp blijft vol staan met die gozert.... Dus mocht iemand van plan zijn bb te kopen stuur ff bankgegevens, kan ik kijken of het dezelfde is!
Shit: misschien zijn het er 2, want met wat fake mails erachter gekomen dat er 2 ip zijn op dat adress en heel verschillende antwoorden/schrijfstijl
Fun; BAM
 
Stoere jongen. Wat nou als het vanuit een school is gedaan of op het wifi netwerk van iemand anders?
 
Shit; een maat is opgelicht met bb via marktplaats
Fun: via ip adress enzo gevonden
Shit: is in Rotterdam
Fun: zondag met 4man en wat knuppels erheen
Shit: mp blijft vol staan met die gozert.... Dus mocht iemand van plan zijn bb te kopen stuur ff bankgegevens, kan ik kijken of het dezelfde is!
Shit: misschien zijn het er 2, want met wat fake mails erachter gekomen dat er 2 ip zijn op dat adress en heel verschillende antwoorden/schrijfstijl
Fun; BAM

:#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top