Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Fun: Dacht om 5 uur, laat ik eens een vriend op geven voor het 538 wakker bel moment, komt hij nog in de uitzending ook :#

Fun: leuke dingen te doen @ work

Shit: spelende hard schreeuwende tyfus kinderen die vanaf vanmorgen 9 uur aan het voetballen zijn op de naastgelegen parkeerplaats
Shit: tuig eersteklas, ca 20 keer een bal van 10m hoog recht op het dak van een geparkeerde auto
Shit: moet dus mijn auto ook in de gaten houden
Shit: heb een hekel aan schreeuwende kinders :P

Fun: koffie uit het raam smijten als ze op mn auto schoppen :W :P

shit: moederdag
shit: kado shoppen
shit: vriendin wilt 't niet meer alleen doen, dus moet mee
shit: rest van de dag dus.

Fun: leuke dingen te doen @ work

Shit: spelende hard schreeuwende tyfus kinderen die vanaf vanmorgen 9 uur aan het voetballen zijn op de naastgelegen parkeerplaats
Shit: tuig eersteklas, ca 20 keer een bal van 10m hoog recht op het dak van een geparkeerde auto
Shit: moet dus mijn auto ook in de gaten houden
Shit: heb een hekel aan schreeuwende kinders :P

Fun: koffie uit het raam smijten als ze op mn auto schoppen :W :P

Ben dus gelukkig niet de enige. Gisteren waren ze vies hard tegen mijn zijmuur aan het voetballen wat echt een kk herrie is binnen, 2x gewaarschuwd. Mochten ze het nog een keer doen kennen ze de bal uit het kanaal vissen :W

voorkant-cd-held-300x297.gif

Dank je.

Vergeet niet dat er ook al genoeg auto's met deuken rond rijden door hun en ben niet de enige die er een schijt hekel aan heeft hoor. Want als ze vragen wie die deuken erin getrapt heeft weet niemand iets en kunnen ze zelf voor de schade op draaien.

Vraag me wel eens af wat jij vroeger deed? In je eentje kikkers en padden op de treinrails binden oid? Tering, maak je niet druk..

Hier vliegen zo vaak ballen overheen.
Zelfs een keertje een lamp kapot geschoten, iedereen kon d'r wel om lachen omdat dat nog nooit iemand gelukt was.
Zelf ook altijd hier op een pleintje naast ons gevoetbald met een heleboel mensen, maar steeds begonnen dezelfde mensen weer te zeiken en kwamen ze bij ons weer aan de deur want ja dat zullen die van van den Elsen wel weer zijn geweest terwijl er vaak genoeg anderen bezig waren en wij gewoon thuis binnen zaten.
Op een gegeven moment ging 't zo ver dat iemand uitstekende pinnen in z'n garage had gemaakt zodat de bal lek ging, moet je nagaan als daar een klein kind tegenaan viel.

Net of dat stelletje zeikerds nooit klein zijn geweest...

Ik voetbalde vroeger altijd op een trapveldje, wat hier 150 meter vandaan is, of op een schoolplein (waarvan er 4 zijn) wat er naast ligt, en een speeltuin 5 meter achter mijn huis :)

Fun: festival
Fun: wezen zuipen in noorderplassen 's middags
Shit: kut einde van festival
Shit: iemand werd bij kunstlinie nog gereanimeerd... Hartstilstand ofzo!!!:(
Shit: mensen die niet aan de kant gaan voor ambu
Fun: ambu reed veel van hun sokken af

Status
Not open for further replies.
Back