Full Gass Sonic

@ DJ; Zeker ziet er ook goed uit :D Ben benieuwd of het voor uit wil komen :D

@ Wehrmann:W; Danku :*

@ Mark; Je moet niet reageren maar door werken met je hok :D

@ De rest; Dankje :)
 
gewicht joh!!!

Patrick :D

erg netjes man ;)
precies hetzelfde carbje:)

je kelk is gehl!!
meet je morgenaaf mischien!
dan neem ik mijn keihin ook wel ffies mee:)
kijken naar de kelkjes,, of er nog verschil in zit.. ivm oud en nieuwe type..

ik moet wel werken ipv school dus ff zien :W

verder,

goed bezig!
 
@ Denna; Je brengt me wel op ideeen zeg! Nee we willen gewoon niet dat we de 13e al opeens iedereen dr mee zien, je verkomt het niet dat het te zien is maar laat dan 1 meeting het anders zijn dan andere :)

@ Jeroen; Komt goed :D Spreek je snel!

@ Delano; Shit nu verklap je het als nog :X

@ Tan2-Thomas; Nohhh shit, helemaal para brodda 8P
 
hij staat er al goed bij je zadelhoes mag wel wat strakker getroken worden dat de vauwen eruit zijn

die remhendels lijken veel op die van mij wat ik voor achter heb:D netjes man en je carb is ook bling;)
 
Update 27-03-08

Zo dan eindelijk weer een update:p

Ben vast nog wat kleine dingen vergeten maar goed.

Kenda bandje en wat pakkingen
ehyec9.jpg


Toen het blok inelkaar gezet met een verse zuiger bij Bob. Gelijk nieuw luchtfilter, snelsluiter, voorvelg lagers en een nieuwe binnenband gekocht. Ook nieuwe overrange poulies maar daar heb ik geen foto van.

10zvip1.jpg


Ook ben ik eergister ( 25-03-08 ) wezen banken bij Karsemeijer. Hier kwam na wat tegenslagen een score uit van ~23,4 pk sae. Voor meppel ben ik wel even tevreden maar omdat ik weet dat er meer in zit gaan we na meppel opnieuw de bank op met wat andere onderdelen. Filmpjes worden later deze dag er wel even opgezet.

Gisteren ( 26-03-08 ) kreeg ik ook een belletje van de coater dat alles klaar was, gelijk er naar toe gegaan dus de spullen waren nog warmO-)

Linker matje is voor Jorrit, rechter van mij
2cnf8nc.jpg


i5oj2d.jpg


Dan op de velgjes
2ni6s1j.jpg


jzuzwz.jpg


2a0hqar.jpg


Ben erg tevreden over de coating, zit er super strak op!

Dat was het voor nu even, straks verder gaan en dan volgen er meerdere fotos & de bankfilmpjes-:-

Even tussendoortje, let niet op de rommel:X
169qia1.jpg
 
Last edited:
Ziet er erg gelikt uit! Zijn er trouwens wel scooterfilters voor 80mm? Dikke score hoor!

edit, heb je een bankframe? Want je gaat een dag eerder op de testbank dan de coater klaar is :p
 
@ Anne; Ja een Aerox. werkt prima:D Filter is een 70mm van twinair maar dan het rubber eraf gesneden en wat ingekort.

@ Don.; Hahaha ik wist dat er zon reactie kwam:D Maar zoals jullie zien is hij niet super speciaal zoals ik al zei! Het is gewoon iets anders dan de meeste hebben ;)
 
Back
Top