Full Gass Sonic

Jordy niet alles aan iedereen vertelen "bitch" kbreng onze halve voorvork en frame strakjes naar de coater! :+

ontopic*
Ziet dr very nice uit man zal wel goed komen met de tijden denks :P :D
 
Hier nog een foto van mn sonic hoe hij word. Dit is dus met het kleine bandje en maximaal verlaagd van voor:

6xky7a1.jpg
 
Haal dat deken is van je voorvork slet :W
Ziet er netjes uit, alleen zak je nu niet door je zadel heen :+

Deken:O
Dat is godver wel mijn jas..;)

Maar bied maar jongens, ik heb net een paar foto's gemaakt van een doek/jas/dekenloze voovork, dus de Foto's gaan naar de hoogste bieder:D

Lataa

PS:

Hijs nu echt überlicht..
 
Zo super speciaal is mn voorvork niet hoor, maar Jordy (en ik zelf ook wel) heeft liever niet dat opeens iedereen het doet. Moet wel een beetje uniek blijven uiteraard
 
njah iedereen kan het zo maken die voorvork stelt eigelijk niks voor maar kom dr ma op jordy en ik waren zo aant kijken en vant 1 kwam het ander :+ :W

ma laat die doek dr ma lkkr om zitten :P :D
 
Deken:O
Dat is godver wel mijn jas..;)

Maar bied maar jongens, ik heb net een paar foto's gemaakt van een doek/jas/dekenloze voovork, dus de Foto's gaan naar de hoogste bieder:D

Lataa

PS:

Hijs nu echt überlicht..

Muhaha, 1 pot nat :+
Maar ik geef patrickmans al een half krat heineken op meppel, dus ik verdien een foto :D
 
@ Jorrit; Ik sta vanavond gelijk bij je op de stoep na het werk:D

@ Wesley; Half krat kom ik me bed niet vooruit helaas :W

@ Chinees; Laag zat zo ja :love:
 
Update 18-01-08

Vandaag pakketje binnen gekregen van Marco (XSH) :D Daarin zaten onze cilinders waaronder dus ook mijne:D

Hij ziet er erg vet uit maarja genoeg gelult, fotos!:W

XSH Logo die je wel vaker tegen komt op mn blok :W
za6nt.jpg


Binnenkant cilinder
21edwsi.jpg


Foto in mn flens
wa4vwy.jpg


Mn HGS flens
wi56aw.jpg


XSH Getuned Pret Pakket
Speed 06 7T
XSH wig 2.0
Spruitstuk
DD Carters

Nou mn sonic nog afbouwen (ongecoat nog), kijken of alles bevalt en dan alles naar de coater toe en dan maar eens gaan banken bij Karsmeijer :W
 
Last edited:
Back
Top