ey patje!!!
alles naar wens verlopen in genemuide he het was spijtig dat ik der niet bij was. hadden we is tegen elkaar gekunt maar het hok loopt goed! je had vandaag ook gewoon naar harelbeke moeten komen was echt gezellig:W
wie heeft die foto's toch zo mooi gemaakt:W
Whehe.. was prachtig dagje patrick!! Ik zeg: gaan gewoon voor de 7,2 @ meppel..
Van de week maar 's starts oefenen
wie heeft die foto's toch zo mooi gemaakt:W
Whehe.. was prachtig dagje patrick!! Ik zeg: gaan gewoon voor de 7,2 @ meppel..
Van de week maar 's starts oefenen
Zo Eindelijk weer een update. Ik heb zeker niet stil gezeten maar had nooit zin om te updaten!
Ik heb nog wel een aantal fotos van spullen die ik heb gekocht. Dit is lang niet alles maar heb geen zin om uit te zoeken wat er nou wel of niet in staat Vandaar dat je soms mischien dingen op fotos ziet die niet apart benoemd zijn!
AIM teller
Fox bodyprotector
Snelgas
Maar gisteren ben ik 12 uur lang met Jorrit, Arthur en Kevin bezig geweest met Jorrit's en mijn sonic!
Met als resultaat
Verschil shopje met hoe hij eerst was (kwa hoogte & lengte)
En Arthur onze flexkoning in actie
Kortom: Vaste ophanging wat ik al heel lang wou! Ongeveer 10 cm verlengd, en 8 cm verlaagd :W Ook heb ik mijn voorvorkpoten tegen het kroonstuk aan gezet zodat hij nog lager is! Nu past die lompe ML50 band niet meer maar hiervoor komt ook een Deestone bandje. Want ik heb alles aangepast met een deestone band erop en daarmee is hij toch zo 8 cm lager oid!
Nu nog nieuwe onderlangse ophanginglassen en dan is het frame wel klaar dacht ik zo
Ook is mijn 7t inmiddels al bij Marco en hij denkt dat hij aankomende maandag (morgen dus) klaar is :W Ook gaat van de week mijn Keihin naar Rick Karsemeijer voor een kelkje.
Het ziet er weer goed uit slet :W
Maar vind het wel jammer dat jij als eerste je ophanging+onderlangs hebt Nu denkt iedereen dat het ideer van jouw is gestolen hahaha