Full Gass Sonic

word wel wat patrick :)
ik zou alleen ook voor een ander zadel gaan. leg deze maar eens op de weegschaal :P
Maar vind het wel jammer dat jij als eerste je ophanging+onderlangs hebt :( Nu denkt iedereen dat het ideer van jouw is gestolen hahaha :P

;) de karsemeijers en michael wehrmann hadden dat vorig jaar al.
 
@ Iedereen: Danku :W

Over het gewicht van het zadel, alleen de rand van het plastic is er nog maar, de rest is weg gehaald want daar zit mn tankje! Het foam is ook grotendeels weg dus zo zwaar is hij niet en hij blijft er lekker op:W


:D:D:D
Mailtje van Marco gehad, 7T ligt klaar!
 
Oii pat
Alles goed? je bent weer lekker bezig geweest zo te zien:P ik heb geen flikker uitgevoert.
Hoop deze week me pakkedje binnen te hebben(A)Ben benieuwd naar het totaale plaatje spreek je

PS ZIN IN MEPPEL:W
 
Tunneerrr!!:D
Wat is 't frampje mooi, heb er net nog ff bij staan kijken.. Die gekke kamikazepiloot kan wel flexen:P alsk me rox framepje net zag:D en volgens mij is dat op de Foto ook niet jouw frame;)
Maarja, kost wel weer een geownde flex |( vorige week al de boormachine, wordt paps weer blij van:D

Maaruhh, morgenavond maar weer verder, en 't gaat nu zeer snel hoop ik;)
Op naar die 25 patje:P

Lataa
 
Tunneerrr!!:D
Wat is 't frampje mooi, heb er net nog ff bij staan kijken.. Die gekke kamikazepiloot kan wel flexen:P alsk me rox framepje net zag:D en volgens mij is dat op de Foto ook niet jouw frame;)
Maarja, kost wel weer een geownde flex |( vorige week al de boormachine, wordt paps weer blij van:D

Maaruhh, morgenavond maar weer verder, en 't gaat nu zeer snel hoop ik;)
Op naar die 25 patje:P

Lataa

gvd alsof ik niks heb gedaan die megool heeft ff lopen flexen grrr
zal nog is helpen...

grrr
 
gvd alsof ik niks heb gedaan die megool heeft ff lopen flexen grrr
zal nog is helpen...

grrr
Mark heeft het over zijn Aerox frame daaraan heeft Arthur ook nog gister gewerkt ;) Jij hebt ook goed je werk gedaan hoor :love:

@ Delano; zal me best doen voor je kapjes en heb ook zeker zin in 13e:D

@ Mark; Nu jouwe nog :D
 
Ow yeaaaah LL ( lekker laag :p ) sonic's zijn zwaar in tegenwoordig! Deze komt helemaal goed ;) suc6 ermee ..

Grtz Robby ( ps : hoeveel heeft dat fox harnas gekost ? )
 
Net werk gasten ;),, jammer dak het resultaat nog niet in het echt kon zien want jullie waren al weer door naar home :P , maarja volgende week ga ik me laatste dingen sochtends aan me frame lassen en doen met adje, zie jullie frampjes snel :D
 
Ow yeaaaah LL ( lekker laag :p ) sonic's zijn zwaar in tegenwoordig! Deze komt helemaal goed ;) suc6 ermee ..

Grtz Robby ( ps : hoeveel heeft dat fox harnas gekost ? )
Dankje :W Hij word nog lager want ik heb zojuist een super idee gekregen voor mijn voorkant :D Waarmee het gewicht van mijn voorvork ook een stuk daald!

Het vest koste 89 euro excl verzenden

@ Fenris; Komt goed ben ook wel benieuwd naar jou frame :D
 
Komt er vooraan nog een andere velg ? Deze raakt je frame precies ?
Ja, staat er ook dit is een ML50 die is lomp. Ik heb alles uitgemeten met een sonic velg en deestone band en dan past het perfect en kan alles zelfs nog lager.

Heb vandaag ook weer hele avond gebeund, stuurdemper gepolijst, voorvork verlicht maar dat zien jullie @ meppel wel, voorkant nog lager gegooid, buddy nog meer verlicht.

Ik post morgen wel even een mini-updateje met fotos.

Het hoogste punt achter = 59 cm. De voorkant nu nog 70 cm alleen met die andere band en de voorvork op die band maximaal naar beneden heb ik uitgerekend om ook op 59 cm te komen :W


@ DN072; Hij is al veerloos is hij altijd geweest alleen ga er nu een ander systeem van maken
 
Mini update 15-01-08

Omdat er toch nog wel wat mensen zeiden van is die buddy niet te zwaar enz, hier een fototje van me buddy:

6luitra.jpg


Het foam wat erop komt is op dat stuk ook zo goed als weg behalve nog het stuk voor de vorm van de buddy te houden. Gewicht is dus zo laag dat ik het niet de moeite vind om een custom zadeltje oid te gaan maken en ik vind het zadel gewoon vet staan :)

Ook heb ik nog even snel mn stuurdemper gepolijst, het is niet super gedaan want ik gooi hem ook weg want hij is lek maar ik verveelde me:X

6nuvdif.jpg


En nog een totaal shotje van de sonic op dit moment (Let niet op de troep want ons motto is nog wel eens: "Opruimen doen we morgen" ;))

6opjg4l.jpg



Ook heb ik wat gedaan aan het gewicht van de voorvork maar dat houd ik nog even voor me zelf. Hiervoor gaat ook mijn dank uit naar Jordy (ThaZippa;))

De sonic is op dit moment:
59 cm hoog aan de achterkant (bovenste punt aerox zadel)
70 cm hoog aan de voorkant maar dat is met ML50 en mijn voorvork nog niet tot het uiterste verlaagd, had even zitten rekenen en dat moet ook op zon 59 cm gaan uit komen.
 
Back
Top