Full Gass Sonic #3

Status
Not open for further replies.
erg netjes gedaan man
arthur had me uitgelecht hoe hij verlengd is;) het is makelijk als het het even weet;):P
succes ermee
 
Ontzettend mooie sonic zover! Wel jammer dat je hem verlengt, met t oog op de klasse waar je in komt te rijden in de SBO.. Maar het ziet er wel super goed uit!

Deze wel afmaken he ;)
 
Ik zie potentie erin, ding gaat erg vet worden,
ik vind hem nu al vet in deze lelijke basis!!! :+

Veel succes ermee man :*
 
Wel jammer dat je er nu geen scooter70 mee kan rijden, denk dat je met jou gewicht nog best kans maakt.
 
@ MartijnR Dankje :W Vond de rest van de schijven net allemaal te rond :+

@ Black Venom!! Hahaha, thanks man. Eigenlijk gebruik ik jouw sonic als mijn voorbeeld, want jouwes vind / vond ik ook zo gruwlijk en vooral dat hij zo extreem laag is. :W :W

@ team-losi Bedankt man! :W Mwah, verlengen vind ik niet echt zonde. Want als je het gewicht mooi laag houd en toch een leuke 23pk onder je bips hebt, waarom niet ? :P

@ Justin. Iedereen heeft 13" en tuurlijk is het mooi. Maar dit is weer anders mooi :W

@ Vissa Bedankt Vissie :P Tjah, deze beunert ken wel wat haha.

@ Sandor Haha, thanks man. Ik doe erg me best om er wat moois en wat snels van te maken. Dus hopelijk dat het wat wil als het eenmaal rijd. :)

@ ChrisR & Cor_vandijk Tuurlijk had ik veel meer kans gemaakt op een beker als ik in de Scooter70 zou gaan rijden. Ik weeg geen drol en erg groot ben ik ook niet. Maar ik bouw gewoon wat ik mooi vind en als dat dat toevallig net niet in die klasse valt, who cares :P Als ik snel wil met de tijd spaar ik wel door voor een 2fast oid. Maar ik snap jullie punt, toch erg bedankt voor de reactie :W

@ Patrick Haha! Nee! :D Las nou maar verder :* ;)
 
begint er al goed vet uit te zien :D alleen die lange arthur moet eraf :p al een idee voor je kapjes ?:* en wanneer krijg je hem nu wel terug


ik hoor mijn naam

o ja ik ben zoo faking lang :P

maar jij langer lange

heey wes hij is gruwlijk en ik zal batti van de week wel weer helpen met je hok:P;)

groetjes de lelijkste jonge van nederland
 
Minder leuke update. :(

Om het kort te houden: Ik maak de sonic niet meer af.
Ik zit met prive omstandigheden en ook omdat het mij elke maand een Rip uit me lijf is. (Het klinkt misschien heel zwak, maar ik heb geen super salaris :P)

De sonic staat dus nu tekoop: http://forum.scooterforum.net/forum/f63/aprilia-sonic-uniek-159650/#post2738432 En als die uit het huis is gaat me blok in onderdelen weg.

Ik vind het heel erg zonde aangezien ik hem makkelijk voor 2009 af kon krijgen, tot dat deze problemen kwamen. Het is erg zonde want het blijft een mooie en leuke hobby, dus misschien dat ik ooit nog eens een sprinter wil gaan opbouwen. Want deze sonic was gewoon al voor 75% klaar..

Jullie zullen me nog wel op enkele meetings zien.

Bedankt voor het lezen van me project.

mvg,
WesleyS.


Zou iemand ook mijn topic kunnen dicht gooien ? Want heb niet echt behoefte aan alle reacties.
 
klik op edit onderaan de eerste post.
dan op ga geavanceerd.
dan kan je onderaan bij overige opties/onderwerp beheer een vinkje zetten bij "Dit onderwerp sluiten"
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top