Full Gass Sonic #3

Status
Not open for further replies.
Voorvork ziet er netjes uit, ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Heb je die voorkap en binnenkap al afgezaagd ?
 
Ziet er idd leuk uit, Wesley. Ik hoop dat je er een net ding van maakt, hij ziet er nu al niet verkeerd uit:).
 
ey

als dat ding naar putten komt zal ik hem nog wel zien die puttenaren die kunnen er niks van dus iik hou hem wel in de gaten
haha geintje hoor:p
ik vind je dubbele rem systeem zeker netjes!

adios
 
Last edited:
Vet project man succes ermeej,,

Thanx voor je vorkje, Je vorkje heb ik nog niet getest maar ik laat wel weten af diej past :D

ziej je op X-days greatzz
 
@ Jorrox muahah, ben benieuwd hoe hij 22 Juni er bij staat :~

@ Tiffie Dat kan ik wel doen, maar ik ben bang dat ik hem niet verkocht krijg aangezien bijna iedereen nu weet dat het een bagger speed is en als hij terug komt van JD neem ik aan dat het wel wat beter is. Dan ga ik er gewoon me banken en dan ondertussen een 2e blokje opbouwen want de rest (zoals rotor/inlaat etc) kan ik gewoon overzetten. :)

Was der al een keer mee gebankt of wat (heb het nooit meegekregen)?
 
Vers ding, maar als je ander blokt neemt wil ik mijn blok wel weer terug kopen. Snap eigenlijk zowiezo niet waarom je over een ander blok na denkt als je zo'n vers blok hebt waar je nog alle kanten mee uit kan, omdat JD tuning of what ever dat zegt.

Succes met afbouwen erg vers idee die voorbremsen.
 
@Kevin P Nee, voorkap en binnenkap zijn nog 100% orgineel. Maar dat word waarschijnlijk nog wel gedaan.

@sbo#159 haha, hou inderdaad maar oogje in het zeil. Dalijk zie ik opeens mijn sonic op een afrag filmpje :p

@Tom.#86 Staat byna onderaan me project :* (eerste post)

@Don Ik ga daar wel vanuit ja :W

@DG. Inderdaad! Moet minimaal de scootin' halen haha.

@Big B Nrg Nee, nog niet. Maar volgens de voride eigenaar was het 21+ :+

@ ThaZippa Andere blok is pas een toekomst verhaal, ik ga eerst kijken wat ik MAXimaal uit dit blok kan persen :) Jouw ex-blokje is ook heel erg vers hoor, dat zeg ik niet :p

@ heikoos2004 regelen we wel via PM :* Maar toch bedankt dat je me stoer vind :eek:



@De Rest Nogmaals bedankt voor de erg leuke en toffe reacties! :winner:
Ik ga echt me best doen om er een oogverblindend ding van te maken, zowel optisch als motorisch :W
 
Score weet ik niet, wat dit blokje scoorde, maar t liep iig super hard.. weet verder niet of er iets mee gebeurt is nadat jij die cilinder hebt gekregen + blok?

Verder echt nice projectje zo :) volgde t al btje in las/draai topic, iig very nice!

grtz
 
Volgens mij viel de cilinder ook wel mee hoor, althans zover ik hem heb kunnen zien, ik heb wel veel ergere cilinders gezien. Deze is gewoon gebruikt en een beetje versleten.
 
Topic opgeschoond.

Heiko ik stel voor om het via PM of mail af te handelen. Mochten er afspraken niet nagekomen worden, graag mij even PM-en.

Ontopic maar weer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top