Jeroen#161 Nssc 70b champ 30 March 2008 #202 GEHL!!! hij is lekker patrick! ben benieuwd wat je boekt in meppel xx de nunspeters
sbo#159 pr:6.77 sec 30 March 2008 #205 op mij natuurlijk net kerl hij is vet geworden vooral die blokophanging
Patrick V. PuttenSR 30 March 2008 #207 @ Jeroen; Hihi chick, komt goed met meppel denk @ Maik; Ja vond het ook wel vet, er mist alleen nog een carbonne stripje @ De rest; Dankje!:W
@ Jeroen; Hihi chick, komt goed met meppel denk @ Maik; Ja vond het ook wel vet, er mist alleen nog een carbonne stripje @ De rest; Dankje!:W
#Maik Full Carbon Zips 30 March 2008 #208 Meet je carter even op hoeveel cm je moet hebben dan stuur ik ut naar je :*
harlinger ark Wietse. 31 March 2008 #214 ziet er goed vers uit maar hoe zit dat met je koelstof reservoir, heb je die linker slang boven op je radiateur gewoon dicht ?
ziet er goed vers uit maar hoe zit dat met je koelstof reservoir, heb je die linker slang boven op je radiateur gewoon dicht ?
Patrick V. PuttenSR 31 March 2008 #215 @ John; Zeker @ harlinger ark; Ja 1 kant zit dicht met een inbus daar komt nog 1 kant op van een snelsluiter (voor te ontluchten). Werkt perfect zo
@ John; Zeker @ harlinger ark; Ja 1 kant zit dicht met een inbus daar komt nog 1 kant op van een snelsluiter (voor te ontluchten). Werkt perfect zo
harlinger ark Wietse. 31 March 2008 #216 oke, ja dat is wel makkelijk, ik heb m nu gewoon doorverbonden met een stuk tuinslang, maar dat is niet echt handig ivm vullen succes nog
oke, ja dat is wel makkelijk, ik heb m nu gewoon doorverbonden met een stuk tuinslang, maar dat is niet echt handig ivm vullen succes nog
Jordy. MWS 31 March 2008 #217 vind hem echt zeer netjes! Ziet ook geen onnodige kabels etc lopen, gewoon erg strak. Rijd ook best nog wel comfertabel of niet? Succes dit seizoen!
vind hem echt zeer netjes! Ziet ook geen onnodige kabels etc lopen, gewoon erg strak. Rijd ook best nog wel comfertabel of niet? Succes dit seizoen!
Patrick V. PuttenSR 31 March 2008 #218 @ Jordy.; Dankje man, ik houd wel van een strakke draadloze afwerking Je gaat ze straks amper tot niet meer zien hoop ik! Rijden gaat prima hoor
@ Jordy.; Dankje man, ik houd wel van een strakke draadloze afwerking Je gaat ze straks amper tot niet meer zien hoop ik! Rijden gaat prima hoor
Black Venom!! Well-Known Member 31 March 2008 #219 echt vers man super scooter neergezet en dat voorwiel bus op laatse foto heb ik precies hetzelfde
Patrick V. PuttenSR 1 April 2008 #220 @ Black Venom!!; Ja dankje :W Zon busje ziet er gewoon super uit als afwerking