Full Gass Sonic #3

Status
Not open for further replies.
Eindelijk beetje van je beunhaas status af straks.:*
Met DG kappen gaat dat sowieso wel goedkomen, optisch gezien.
En ga eens even wat leuke photoshops maken dan, heb die cd niet voor jan lul gebrand. ;)
Mooi vorkje ook. :!

@ Davy Ik ga me best doen man :W

@ WC Bril Plasser hahah! :D Ben erg benieuwd, kan niet wachten !
Spreek je zeker wel weer op zoetermeer.

@ Bjorn haha gelukkig wel ja, maar de kappen worden idd erg netjes. Ik zit nog erg te brainstormen hoe en wat ;) Maar photoshops maak ik pas als me kappen af zijn :+

@ Dave. Bedankt, vind ik zelf ook :P :W

Was vet je gemeet te hebben @ zoetermeer. Maar ben nu toch benieuwt aan het worden wat er nou precies allemaal met dat hok van je gebeurt aangezien je een niet veel zeggend antwoord gaf in de vorm van " verlagen en verlengen enzo " :p

Enkele foto's gezien die je had gemaakt in Zoetermeer, en ze zijn flink mooi ! :) Nikon D40 werkt dus goed !

Ja Wesley, post eens een foto!

Trouwens, met je blokje komt het helemaal goed. :)

ZO slecht was het nou ook weer niet getuned.

Gvd, ik dacht daar is weer een vette update maar nee, zitten die retards het topic weer te kicken! :|

:D

Aangezien wat mensen mijn topic toch al hebben gekicked, zal ik even reageren :+

@ Fuzion Hehe, leuk je idd. gemeet te hebben :W Wat er allemaal met me sonic gebeurt in Putten, ken je in een Quote-Vak vinden onderaan de 1e post.

@ Dave. Ik doe me best, thanks anyway :)

@ Don. Ben wel erg benieuwd naar me blok ! Ook al duurt het nog een jaar :+ hihi.

@ Vissa Ik heb wel een mooie foto in deze post ?

@ speedfightblack Heeft wat vertraging op gelopen.. Dus nog niet terug..

Maaaaarrr, om jullie niet helemaal teleur testellen heb ik nog wel 2 foto's van Patrick (PuttenSR) gekregen hoever ze met me Sonic zijn.

Ik vind het een mooie lengte, hijs dus verlengt :+ (Onderlangse staven zijn nog in productie)
04072008165jw0.jpg

Hier zit Arthur (NST b0i) erop.
04072008172np1.jpg

Zolaag moet het worden met een bandje erop..
04072008169zc2.jpg

begint er al goed vet uit te zien :D alleen die lange arthur moet eraf :p al een idee voor je kapjes ?:* en wanneer krijg je hem nu wel terug

Hij krijgt hem nooit meer terug, me vader dacht wat is dit voor een stuk afval en die heeft m maar weggegooid :D

Die achterkap ligt er los op (en de buddy) want daar is al het frame weg, moeten dus nog steuntjes worden gelast dus dan komt hij ca 10-15cm omhoog

Niet veel hoger maken aan de achterkant, dat word niet mooi denk ik. Nu word het lekker zo'n klein (hopelijk) licht ding met zo'n kamikaze mooiboi piloot erop, heerlijk is dat.

En mensen die kappen komen wel goed, geloof me, alleen moet Wesley dan vaak bij mij op visite komen :+

@ kees idd, ik vind de hoogte zoals die nu is ook al erg nice. Niet overdreven lang en gewoon lekker laag! Suc6 ermee, komt wel goed denks *D

Ja, een mooie hoogte zo.. ;)

Ben zelf ook me sr aan het verlagen..

moet nog wel op straat kunnen afentoe.. ;)

Lijkt me 8P

@ Reuze Nick Haha, thanks. Arthur is idd. wat telang :P Maar ik hoop hem zsm. terug te krijgen van me blok is ook al byna klaar. Wat ik met de kapjes ga doen, is voor jullie nog even een verrassing maar de plannen zijn al gemaakt :W

@ Ruud H. Bedankt man :D

@ Patrick Zal jouw is weg gooien, stuk afval :( :*

@ Kees Maar ik kom graag bij jouw op visitie, dat weet je toch wel :love:
Gaan we die achterkap eens even grondig aanpakken :~

@ Niels Hehe, thanks man. Als ik vervoer heb, meeten we wel even op Hengelo :W

@ Thomas Thanks man, hoop ook dat het goed komt met dit hok.. :)

@ JRMN Thanks man, ik wil hem zelf zo hoog / laag hebben als een Sigarette pakje, dan kan ik maar niet overal hier in de buurt rijden. Is alleen maar beter, anders word hij dalijk nog ingenomen :X :P

@ Tiffie Wil eigenlijk proberen Genemuiden mee te pakken dit jaar, maar rijden doet het zoiezo dit jaar al. Alleen SBO word het pas in 2009 :)

@ Oscar. Thanks man, vind ik zelf ook :P :~

Toch er toffe reacties voor z'n kleine aanpassing, haha :)
Echt bedankt voor de reacties, dat geeft je weer een soort van Motivatie he :+

muhaha. :* :*

Status
Not open for further replies.
Back