Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
ik hoorde dat je doel was om mij te verslaan :P nou dat is gelukt, en goed ook. dat carbon zipje ging echt hard!
gefeliciteerd met je beker.

Jup :) op forum had je zo'n mooie 1ste 2e en 3e plaats lijstje, waar jij bovenaan stond :D
haha, maar bedankt!

ik vind die carbonnen kappen ook echt gaaf, en die zip liep echt super mooi ook. nou die van jou nog maik

uhh ? mijne loopt al super mooi hehe. blokken zijn zowat het zelfde kwa vermogen etc. heeft puur met gewicht te maken. dat is al lang duidenlijk ;).
maar daar word aan gewerkt, volgende meeting hoop ik ook met dat lichte ding van mij aanwezig te zijn, en dan laat ik robbert ook even een aantal sprints rijden ;)

thuis al vaker getest, als wij omwisselen van scooter, wint robbert op mijn oranje zip ook van mij als ik op zijne zit. dusja :)

totaal plaatje was gewoon dik 168 kilo, was wel erg veel :)
hij zat met de zip volgens mij op 105 kilo gister

uhh ? mijne loopt al super mooi hehe. blokken zijn zowat het zelfde kwa vermogen etc. heeft puur met gewicht te maken. dat is al lang duidenlijk ;).
maar daar word aan gewerkt, volgende meeting hoop ik ook met dat lichte ding van mij aanwezig te zijn, en dan laat ik robbert ook even een aantal sprints rijden ;)

thuis al vaker getest, als wij omwisselen van scooter, wint robbert op mijn oranje zip ook van mij als ik op zijne zit. dusja :)

totaal plaatje was gewoon dik 168 kilo, was wel erg veel :)
hij zat met de zip volgens mij op 105 kilo gister

ik bedoel ook dat die van jou dan helemaal carbon ready is, dat ze allebij goed liepen, heeft iedereen ook wel gehoort denk ik:)

Hey maik

vond de zip er netjes uitzien, een knalde ook nog eens lekker.
Alleen jammer van die andere kappenset maarja dat komt wel goed.

gr michel

Hey maik

vond de zip er netjes uitzien, een knalde ook nog eens lekker.
Alleen jammer van die andere kappenset maarja dat komt wel goed.

gr michel

komt ook wel goed, we maken gewoon iets nieuws joh :)

ikvsrobbert.jpg

Zo reed ik dus zegmaar zowat elke keer weg bij de start, :D best lastig met zo'n standaardt voorvork :P
DSC_3211.jpg

Last edited:
Ziet er bruut uit Maik :*!
Jammer dat je met je zware hok op de baan stond, mja.. niets aan te doen!
Succes met je andere hok.
Daarmee moet het wel lukken om onder de 7.5 te kruipen hè :D!

Foto's zijn vet, erg mooi zipje hoor!

ging goed he :)
robert ging als een trein..

kheb nog wel wat mooie fotos van jullie :)
en ook een filmpje..
zal ze binnenkort wel ff posten

maar als je hem standaard hebt gemaakt voor de standaard klasse moet je dan niet je achterspoiler der op?

Ik heb hem nooit klaar gemaakt voor standaardt klasse?
ik heb mezelf alleen vergeleken met tijden van std klasse, omdat me zip gewoon std is. enige wat idd niet klopte was Kart tankje, en geen achter spatbord. ;)

Mijn zipje staat nu ook klaar voor meppel.
net even alles in orde gemaakt. klaar voor Std klasse

blijft opzich ook wel een leuke scootoe :D

of ik begrijp je niet helemaal goed:p

maar hopen dat het goed komt met de carbonnen kappen

of ik begrijp je niet helemaal goed:p

maar hopen dat het goed komt met de carbonnen kappen

Mja, dat was de gedachte erachter, dat hij eigenlijk std klasse is, maarja kon niet van klasse wisselen op meppel :)

gvd hey :~ Die weeli picca is echt Nais :~
Goed bezig Maikel ;).

Tot de volgende SBO sprint :*
Servièn

Jah ofniet :P die is reesz :P
zo starte ik 4 van de 5 sprints :P haha.
kheb me wel vermaakt die dag met wheelys haha! verder was er niet veel spanneds aan :D

Zoals velen al weten stoppen we er nu definitief mee, meppel ging lekker van start, maar robbert had op de een of andere rare reden geen zin meer om door te gaan, hij wilt blijkbaar iets anders voor zijn geld.

Dit is voor mij zelf ook de reden om ermee op te houden, ik doe het nu al langzat, en heb geen zin weer in mijn eentje overal naartoe tegaan.

zelf vind ik het erg jammer, ook omdat we er zo gigantische veel geld en moeite in gestoken hebben.

Mijn eigen zip ben ik niet verder gekomen dan dit :
27042008202.jpg

27042008204.jpg

27042008201.jpg

Was wel net en leuk ding verder, ook lekker licht, maargoed.
het word allemaal verkocht

Mijn eigen blok zit nu weer terug onder mijn oranje zippa, daarmee boek ik beetje mee over straat enzo, als ik af en toe zin heb.

Last edited by a moderator:
Ja dat zei ik ook al tegen hempie:P, je kan ook gewoon bij ons ouwehoeren

Jammer ouwe, echt zonde vanb al dat geld. Maar ik snap het wel.

peace

Jah kan wel met andere mensen mee gaan hoor, maarja tis leuk geweest.
ik ga voortaan mijn geld maar ergens anders in douwe :D

zipje blijft nog wel even, mijn eigenste, maar ga er niet meer mee sprinten.

heb net nog even de zip in elkaar geschroefd, even netjes gemaakt voor de verkoop.
verwacht niet dat de zip nog lang hier zal zijn, ivbm de prijs die we er voor vragen.

31052008229.jpg

31052008228.jpg

31052008224.jpg

31052008222.jpg

Status
Not open for further replies.
Back