Haha wat kan jij toch mooi praten zegt
.
Ten eerste, de reden waarom ik aan het wachten was op die 2e kappen set is, omdat ik alles in 1x goed wou maken. dus meteen kappen passend maken + gaten boren voor de ophaning en daarna in de blank zetten. dat het bij jullie 2 weken duurt voor een 2e set , dat is niet mijn probleem. dus vrij onlogische dat je dit nu verteld.
Ten 2e, ik had je de zelfde dag nog gebelt, dat de achterkap te groot was , helemaal rondom, hij was te lang en te breed, en dat had ik je toen verteld.
echter heb ik idd gezecht dat als dit het enige is , dat het niet zo uit zou maken.
Daarna gingen we het zadel monteren, deze was echter weer te small. dat was dus alweer een extra probleem wat erbij kwam.
Toen de 2e set klaar was , ben ik wederom de kappen komen halen. en heb ik wederom de ZELFDE dag. de voorkap proberen te monteren, en wederom waren hier problemen mee, waardoor ik jou wederom meteen gebelt heb, om het te melden. en dat ik het nu wel een beetje zat was. want 1 kap niet goed allé , maar alle 3 ! dacht het niet vriend. dan geef ik liever me geld uit aan iets anders.
Ten 3e. ik heb al 3x vermeld dat ik het juist netjes wil oplossen, dat jullie mij mijn geld terug geven, jullie 50 euro mogen houden voor de moeite, en dat het dan gewoon opgelost is, waardoor jullie gaan reageren dat dat geen optie is.
daar zal ik idd eerlijk in zijn, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, ik krijg mijn geld terug hoe dan ook, ookal heeft dat idd de gevolgen dat ik langs komen met wat mensen die het er idd ook niet mee eens zijn dat jij mij zo behandelt hebt, en dan kom ik het persoonlijk wel oplossen.
als jij niet normaal wil handelen, doe ik dat idd ook niet. of zie ik het nu verkeerd?
ohja en dat met je dat ik het meteen op het forum zet. lul aub niet zo, je had voordat ik het gepost had al met mij gebelt en ge smst, en ik heb je fotos gestuurd via email. dus wederom iets wat niet klopt.
maargoed dit is niet de eerste keer dat een L&M kap niet past. dus zo raar was het niet in jullie ogen, want ik kreeg ook meteen een aanbod dat ik de rest van me geld mocht houden en dat jullie dan alleen de voorkappen terug wouden, als het perfect was, ging je heus niet zo snel naar een andere optie.