Twins Full Carbon Evo Zipjes

Status
Not open for further replies.
ziet er allemaal netjes uit maik . Je bent hard vooruit gegaan man :)

tjek je op meppel wel

Thnx!

op dit moment ook goed nieuws, robbert zijn zip is gemaakt bij twins.
dus hij zal er ook zeker bij zijn met ze eigen zip @ meppel :D

Weet ik eigenlijk niet precies, ik heb antony nog niet gesproken en robbert eigenlijk ook niet daarover, alleen dat het gemaakt was. zal morgen eens na vragen :P

Netjes hoor Maik! Vergeet je die Carterkap niet zondag? :P

Ik zal je nog wel 340585364 keer bellen voor de zekerheid. :#

zipperd al klaar voor mepppel?

of moet er nog maar een paar dingetjes gebeuren:p

zou hem wel eens willen zien op meppel

Team pijpje kleur wel vet:p
Post je nog is een keer een grafiekje ben namelijk wel benieuwd..?
Hopen dat je velgen snel tevoorschijn en rustig aan met Wieger ik wil dit topic graag blijven volgens;)

Velgen zijn al terecht en klaar voor Maik, er is alleen geen vervoer / tijd om velgen op tijd bij Maik te krijgen.

Zal ze voor je meenemen op Meppel.

Fluitje van een cake toch om het dan even te montereren, ben benieuwd hoe het totaal eruit gaat zien. En natuurlijk de tijden. Succes ermee Maik :)

jah alleen de banden er omheen leggen @ meppel word een beetje een probleem -.- (als ze er nog niet omheen zitten dan)
en borgen

MJa omdat mensen het graag willen weten.

Ik ben op meppel met mijn oranje zip, reden is simpel, velgen waren verloren gegaan in de post, en zijn niet optijd klaar dat ik ze nog in de blank kan zetten + banden erom kan laten leggen.
dus jah helaas ik rijd mee met een std zip van 65 kilo en mezelf van 90 kg , joepie wat gaat het leuk worden :+
agja ik ga voor de grap me tijden vergelijken met std scooter klasse :P mijne is helemaal std op kart tankje na.

Robbert zal ook maar met een halve carbonne zip aanwezig zijn: reden daarvan is dat de L&M kappen totaal niet passen.
zodra wij de voorkap goed wilden monteren, zaten er aan bijde kanten een CM speling op het beenschild, waarop vervolgens word vertel, dat we de kappen moeten spannen ;).
maargoed dan begint het carbon al te kraken, dus gaat helaas niet goedkomen.

deze kappen set hebben wij dus totaal niets aan, aangezien hij niet overal past. kappen gaan terug, ik wil me geld terug ,en ik laat wel een kappen set ergens anders maken, want die gaat gewoon nergens over.

maargoed. :D dat was de update dan, we zien wel hoe het op meppel gaat, we gaan eerder voor de tijden van robbert dan voor het uiterlijk zegmaar :P.
mooi kunnen wij het zelf helaas totaal niet noemen, erg jammer.

Zie jullie allemaal zondag wel!

Last edited:
Hier wat fotos dan,

11042008181.jpg

Dit zegmaar hoedat robbert ze zipje er nu bij staat 8P
morgen maar vlug een orginele SP98 voorkap kopen bij twins zodat we wel gewoon mogen sprinten.

Hier fotos om te laten zien hoe het zou moeten passen :+ Dit is aan bijde kanten 1cm zo.

11042008184.jpg

Hier hebben we hem alleen rechts goed zitten, al zou het passen in de breed, maarja dan krijg je alsnog dit resultaat. onderaan sluit het ook totaal niet, erg jammer
11042008185.jpg

Sorry maik, maar daar had je toch ECHT rekening mee moeten houden.

Een mal trekt echt abnormal hard, laat staan in carbon, zo'n kap perfect passend maken is zo goed als onmogelijk...

carbon kan wel wat tegen trekken en kraken hoor :p

Kerel echt fokkin leip gek... respect, voorkap beetje bijbeunen komt wel goed gewoon trekken.:P

thazippa onder andere naam

Kan je niet alleen de voorkap opnieuw laten maken, zodat het wel allemaal netjes past ? (ik weet niet hoe jullie dat hebben geregeld hoor.)

Want het is echt zonde om nu er mee stoppen :eek: het is focking geil :~

Ik zeg ook niet dat we stoppen :)
ik laat ze alleen wel ergens anders maken.

@ Sandor, maat, lul aub niet zo :D
die kappen horen gewoon fatsoenlijk te passen, mijn voorkap hoort niet te smal te zijn en mijn achterkap hoort niet TE breed te zijn.
ik heb zo al 2 andere mensen die het wel precies na kunnen maken, kijk bijvoorbeeld naar erwin b. die kap is perfect, die paste prima, zonder gek buig/breek/sloop werk :)
kom op zeg;) daar heb ik niet voor betaald :*

Ik snap Jullie reactie echt niet naar maikel?
Teneerste bij L&M lige de mallen klaar voor een voorkap.. dus wat is er dan zijn probleem aan? je gaat er toch vanuit dat het past?
Erg jammer maikel maar zo is het wel gewoon geld terug vragen,want dit gaat nergens over,gelukkig morgen toch een half carbon zipje te zien:W
Justin de voorkapis nog niet eens gespoten in de blanken lak?:S
Spreek je morgen mzzl

Teneerste bij L&M lige de mallen klaar voor een voorkap.. dus wat is er dan zijn probleem aan? je gaat er toch vanuit dat het past?

Precies. Je gaat niet grof geld betalen voor "half werk". Erg balen kerel.

Hoeveel gewicht heb je nu in totaal bespaart t.o.v. je standaard kappen?

Status
Not open for further replies.
Back