Full Gass Sonic #3

Status
Not open for further replies.
eey nette page jongen,

ik kan niet wachten totdat het beestje aangekickt kan worden!
focus alleen dit keer wel op je doel en geef niet te veel geld uit aan nutteloze crap!!

spreek je zaterdag;)
 
Hee wes..

begin ziet er goed uit gozer !! Als je nou ff door bouwt kunnen we van de zomer nog ff sporte op de maasvlakte en beetje spelen met de apparaten 8)

Spreek je !
 
@ Weksel Mwah, het zag er gewoon niet vers uit. Wist ik veel op dat moment haha. Maar hopelijk dat er toch nog een leuke score uit wil rollen, met 20+ ben ik al blij :)

@ Titus laten we het hopen :eek:

@robinsr50 Thanks, heb ook een groot deel aan jouw te danken! :* Binnenkort heb ik weer je hulp nodig hihi ;)

@ Frank Thanks man! :) Ik denk dat het na 22 Juni in een rap-tempo zal worden opgebouwd en dan kijken of het wil vlammen :W



@ De Rest Bedankt voor de reacties :W
 
Onderdelen zien er goed uit, vooral je vork natuurlijk.
Zag gisteren nog een Rox met een kopie van jou achterkap ofzo :P

ff edit zonder nieuwe post te maken; de rox achterkap stond in de spuitplamuur
 
Last edited:
@ Don Wou net zeggen, inlaat zag er ook erg netjes uit :W
Alleen me kelk nog even bij werken he ;)

Deze bedoel je toch ?
dscf3927vp1or3.jpg


dscf3890nt0dn2.jpg



@ Anne Thanks, dat zal dan wel een Oranje met zwarte rox zijn geweest ? Want daar heb ik hem aan verkocht :)
 
cilinder zoals jij m toendertijd gekocht had, scoorde al 20+..

Al met al wel vers projectje zo! ;)
 
wat was er eigenlijk zo bagger aan die speed..

timingen compleet fout, of?
 
Heb de cilinder zelf niet gezien dus kan er niet zo veel over zeggen maar heb wel gehoord niks symmetrisch overliep..

Dit heb ik dus gehoord, of het zo is kan ik niet vaststellen...
 
timingen was niet goed vertelde die mij
En tuning niet ofzo.
Maar toch wesley pk`s zeggen niet veel als je 20+ met strakke lijn ga jij echt wel goeie tijden rijden !:W
Succes verder blijf hem volgen.
 
wes:d

bedankt voor het biertje en gebruik van je toilet haha
je spicy girly sonic komt goed hij heeft de hele weg lief achter me gestaan dus:P

btw de fotos van arthur en mij kan je die ff op de cd ofzo zetten en op zotermeer ff meenemen?ik kan ze niet opslaan

spreek je daar!

lata
 
misschien dat ik er overheen heb gelezen hor maar wat is nou de reden dat je sonic weggaat voor twee weken ofzo?
 

Heiko.. ? Moest dat niet via pm?
Topic opgeschoond.

Heiko ik stel voor om het via PM of mail af te handelen. Mochten er afspraken niet nagekomen worden, graag mij even PM-en.

Ontopic maar weer.


***pronk-edit*** : Dit soort dingen moeten inderdaad over de PM. Heiko ik snap de frustratie, maar het is niet de bedoeling dat dit soort ding hier worden gepost zoals John al aangaf


Pronk
 
Last edited by a moderator:
@ Weksel, Berre#10, Don & Patje De cilinder was dus echt bagger getuned en afgewerkt. De timing klopte voor geen meter en de uitlaatpoort was / is zo scheef als ik weet niet wat. Ook zoals Don al zei, De cilinder liep totaal niet symmetrisch. Maar Jim van JD Tuning zegt dat het redelijk makkelijk te verhelpen is maar of het een top prestatie gaat geven is een 2e. Maar heb laatst gezien dat PK's niet super veel zeggen van over hoe het op de baan rijd.

Maar we zien het tegen de tijd wel als het rijd en op de testbank staat ;)

@ sbo#159 haha! :D Je hebt heel me wc-bril onder gepist! Ben wel benieuwd hoe mijn Spice Girl Sonic word :~ Kan niet wachten igg.

Ik zet alle foto's wel op een schijf en kunnen jullie zelf gewoon kiezen en kijken wat jullie willen ;)

@ orange max Komt helemaal goed d0eshi :*

@ Tiffe Staat op de eerste page in een Quote venster :)





@ Pronk en Maarten Thanx :*
 
lul niet de bril hebk omhoog gedaan en na me gebrul uit me lul heb ik hem weer naar beneden gedaan:p

zonder gein je sonic komt wel goed:)
spreek je op ztrmeer:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top