Full Gass Sonic

Hej kerel ;) damnz ziet er chill uit die shit (A) voor het eerst dat ik die coating zie en i like it ! nette score ook op de bank zeg :D ,, nu je alles lkkr voor mekaar hebt straks dik vlamme op meppel :p heb er zinnn inn :D
spreek je snel!
 
@ Iedereen;

Bedankt allemaal:W Ik zei toch voorvork is niet zo speciaal maar het is leuker als niet iedereen het heeft! Toen ik het idee kreeg van Jordy had ik het zelf nog nooit gezien.
 
Mooie spulletjes :W

Coating ziet er vers uit! Bij jou heeft het tenminste zin om iets te coaten, het wordt allemaal niet verborgen onder een set kappen ;)
 
ruim die schuur van posthouwer dan eindelijk weer is op ik ga niet WEER helpen:p

ik kom binnenkort wel weer is ff kijkje nemen kerl

gaat de goeie kant op biiijjjna af:D

groeten uit nunspeet!
 
Hij is viesss patrick,
Nee eindelijk begint het ergens ene beetje op te lijken:)
Remklauwen ook al in elkaar of zijn ze niet helemaal vol gecoat?

En ja zoals gewoonlijk tering bende8P:p

Kom binnekort wel keer langsklappen op de SM:)
 
Over die rotzooi:p

Paps kwam net ff op m'n kamer, hij wou morgen met de motor naar 't werk, maar durfe 'm niet de schuur uit te zetten, hij was veel te bang dat er wat beschadigde :king:

Maar 't is allemaal gelikt gewoon, morge ff bandjes erop en nieuwe wiellagertjes, en gaan met die banaan:D

Bis Morgen,,
 
Update 30-03-08

Zo, vrijdag avond bij Karsmeijer de bandjes enz erop gegooid. Uiteraard dus de sonic even naar buiten gereden en hiervan had Mark wat pics gemaakt:

vo9aaf.jpg


2z4izom.jpg


ano5kh.jpg


Nog even een mooie foto vind ik:D
[IR]http://i27.tinypic.com/4fy6mt.jpg[/IR]

Achtervelg had sowieso wel even een poets beurtje kunnen krijgen:D Zadelhoes zit er los op btw!
 
Last edited:
Back
Top